xRisenx Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hallo. Jeg har en minecraft server som jeg og brødrene mine har spilt på. Så vi tenkte og lage ny map i dag og tenkte å høre om det er noen flere som vil være med og spille.. Servern kjører Feed The Beast Ultimate. Så det er veldig mye forskjellig og gjøre så det blir ikke kjedelig. Linken er her http://feed-the-beast.com/ Men vis noen vil være med så gjelder det og ikke stjele eller ødelegge det noen andre har laget/gjort. Servern kjøres på en dedikert server jeg har hjemme.. 50/5mbit linje 12gb Ram (10GB dedikert til MC Servern) Intel I7 950 @ 3,5ghz Svar her vis noen er int i og være med.. Husk og post nicket deres så jeg får whilelista dere Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Blir gjerne med. Er totalt newb når det kommer til FTB, men har hatt lyst til å prøve det lenge. kim1982 tror jeg nicket mitt er. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Kan sikkert bli med, men får ikke spillt før nærmere august. Btw, har EE3 fått r*va i gir og fått transmutation table tilbake, eller skal ikke det være en del av EE3? (Har ikke spillt MC på ca. 3 mnd.) Endret 12. juli 2013 av Malmern Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Woltox <-- Nicket i mc Er newb i alt utenom IC (det kan jeg litt -.-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå