Madsgp Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei folkens! Jeg skal hjelpe svigers med å sette sammen en pakke som gir han noenlunde surround i sjøhuset hans og som det i tillegg er mulig for han å spille gitar på. Har hørt litt rundt og jeg forstår det slik at høyegitartoner kan være døden for ett anlegg(?) Setter pris på gode svar, og muligens link til en lydpakke som kan være aktuell - Mads. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Du skal ikke kunne drepe noe anlegg med noen form for toner, men antar du trenger en slags overgang fra gitar til standard 1,5V Line in. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Elektrisk gitar, akustisk gitar eller halvakustisk gitar? Lenke til kommentar
Madsgp Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Elektrisk gitar, akustisk gitar eller halvakustisk gitar? Det blir en halvakustisk gitar. Mulig jeg tar feil altså, mtp på at gitarspilling kan drepe ett "vanlig" anlegg, men ville bare forhøre meg Har du/dere noen forslag på evt pakker som kan dekke behovet hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå