AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Typen er på ferie en uke og jeg har fått nøkler til leiligheten. Jeg har kjørt en klesvask og vasket litt på badet. Er det veldig frekt, eller kan jeg komme unna med at jeg bare har gjort det som en hyggelig gest eller tjeneste? Har ikke lyst til at det skal bli kleint at jeg gjorde det som kritikk eller noe . Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men er veldig komfortable sammen. Anonym poster: d6cbfcd76cf451206d3d4bfa08e1b05e 6 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hehe, vask hele huset, og mal gjerne gjerdet. Han er ikke normal hvis han ikke tar det som noe annet som positivt. 5 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg hadde bare blitt glad om noen vasket mens jeg var på ferie. Nå har jeg riktig nok allerede vært på sommerferie i år, og det er ganske reint her, men du kan godt komme og rydde i boden min... Endret 11. juli 2013 av Phileas Fogg 4 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Bare ikke rydd (flytte på/rote bort) tingene hans, så bør det gå bra. Jeg hater når tingene mine blir flytta på. 9 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg hadde blitt drithappy (og litt flau, antakeligvis). Men ikke rydd/rot i tinga hans, selv om det ser rotete ut. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Meg igjen her. Supert, da er det altså bare å vaske i vei om jeg kjeder meg mer. Han har det ryddig, så jeg kommer ikke til å flytte på noe (og hvertfall ikke etter at flere har nevnt det her!). Jeg hadde jo ikke hatt noe imot å komme hjem fra ferie til nyvasket leilighet og nada klesvask, men man vet aldri . Anonym poster: d6cbfcd76cf451206d3d4bfa08e1b05e Anonym poster: d6cbfcd76cf451206d3d4bfa08e1b05e Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Enkelte hadde nok tatt det veldig fornærmende. De tenker "har jeg det ikke bra nok hjemme h*n!?. Mener det var en tråd om det på KG en gang i tiden. Men mannfolk flest blir nok i verste fall litt flaue over at de kanskje ikke er så flinke til å gjøre det selv. Noen merker sikkert ikke at det er vaska engang. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Om jeg ikke bodde sammens med dama mi, og hun hadde vaska til meg så hadde jeg fridd! KJERRINGEMNE!!! 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hvis det skjærer seg fordi du tok initiativet til å vaske hans leilighet, så er det hos han problemet ligger, og du vil nok ikke få problemer med å finne deg noe bedre. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg hadde kverka vedkommende som forsøkte seg på å vaske klesvasken min uten at jeg visste om det, kjæreste eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Flesteparten her synes du er ei super kjæreste som trår til, og fyren din må være verdens heldigste som har deg. Ikke hør på de som sier noe annet! 3 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Han ga deg nøklene, så med mindre det bare var for spesielle situasjoner ser jeg ikke problemet. Om han bare ga deg nøklene for å få dem tilbake senere, så ville jeg vært ekstremt irritert. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja, som Jofred seier så vil hensikta med å gi deg nøkkler være av betydning for kor mykje du kan ta deg til rette. Det vil være stor forskjell på om du har nøkkler for å i nødsfall kunne ta deg inn i leiligheita kontra det å ha fått nøkkler for å kunne bruke leiligheita som di eiga leiligheit. Dersom du er usikker på kor langt du skal gå så vil eg gi deg følgande råd: Litt vedlikehold er nesten alltid greit. Så å vatne plantene, mate katten, tørke over enkle flater og slikt kan du nok tryggt gjere. Men, ikkje flytt eller kast ting utan tillatelse. Vær også obs på at det kan være at han tolker det som at du ransaka leiligheita hans og deretter vaska for å ha ei unnskyldning (mødre har ein tendens til å prøve seg på dette når dei skal leite etter sigaretter og liknande på ungdomsrommet). Så vær litt obs på at han kan tolke dette som eit tillittsbrudd. Men som sagt så vil dette være litt avhengig av kva som var innforstått som akseptabelt når han gav deg nøkklane. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Han ga meg nøklene så jeg kunne være her så mye jeg ville, bruke pc'en, lage mat, dusje etc (siden jeg egentlig bor med en venninne og det er fare for litt mye nach der innimellom) . Jeg sa til han at det var fare for at han kom tilbake til en strøken leilighet litt sånn på fleip, og det var greit. Hadde nok ikke gjort det samme om jeg bare fikk nøklene for å redde fotoalbum dersom blokka stod i fyr og flamme . Snakket med han på tlf nå og nevnte at det kunne hende det var litt mindre støv her, det syntes han var heeelt greit . Anonym poster: d6cbfcd76cf451206d3d4bfa08e1b05e Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kanskje han ber deg flytte inn når han kommer hjem. 5 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Trådstarter må jo være bortimot ei drømmedame. 2 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Vask til du stryker med ! Utrolig deilig og komme hjem til ren stue, og spesielt når noen har sagt det /bedt om det ! Og om det blir slutt så kan vi gifte oss =) Lenke til kommentar
Lalita Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det gjorde jeg med gubben min. Fikk nøkkel for å kunne låse etter meg når jeg begynte seint osv. Vaska over hele leiligheten og gjorde det fint. Han ble bare strålende fornøyd. Det er nå tre år siden. Når du mener det godt, så tas det godt imot og. Snill jente du 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er bare bra at du gjør din kvinnelige plikt. Det skulle vært lettere å finne jenter som deg. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 det er en grunn til at du fikk nøklene..... tipper vaskebøtta stod godt synlig også 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå