haakka Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 topic... hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 når jeg skal brenne ut en cd for å ha i bilen (.wav), bruker jeg bare media playern til windows. Den konverterer for deg og brenner en cd. Dette er nok det enkleste du kan gjøre da du garantert har mediaplayer instalert. Når det gjelder å konverter kan du jo også ta en titt på www.download.com Lykke til Lenke til kommentar
madammim Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du kan bruke et brenneprogram, feks. Nero. Lag et prosjekt der du setter inn de filene du vil ha konvertert. Høyreklikk på filene en for en, velg audio editor. velg save as og Wav. Hvis du bruker Easy cd creator, er det enda enklere. Da kan du bare velge ut musikken som du vil konvertere og velge en mappe som mål i stede for en CD. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 du bruker dbpoweramp Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 MusicMatch konverterer fra MP3, WAV og MP3 Pro til MP3, MP3 VBR, WAV, MP3 Pro, MP3 Pro VBR. Skriver ev. også alle formatene direkte til Audio CD, MP3 CD og/eller data CD uten å måtte konvertere først. Splitter også automatisk opp på flere CD'er om en CD blir for lite... Finnes sikkert programmer med enda flere konverteringsmuligheter, men jeg har aldri hatt behov for noe annet. http://www.musicmatch.com Jeg har imidlertid en lisensiert fullversjon. Mulig at gratisversjonen ikke har like mange muligheter?! Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Du kan ikke konvertere til midi, (iaff ikke uten 99% tap ). Midi er ikke et vanlig lydformat, men et noteformat, som spilles vha ferdige "instrumenter" som ligger i lydkortet ditt. Du kan jo alltids kjøre ett eller annet program som analyserer wave filer og finner toner og slikt, men stygt som juling, DET er det resultatet du kommer til å få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå