Syar-2003 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Se her, hvordan det blir når du ikke gidder å bruke en kalori på å quote ordentlig. På 80-tallet hadde man biler som eksempelvis Renault 5 Turbo, det må kunne kalles en heftig doning.. Porsche 959 er heller ikke helt borte, sammen Lancia Stratos, Delta HF Integrale, Peugeot hadde vel også en heftig 205.. Og la oss for all del ikke glemme Audi SportQuattro. At Audi (Ur)Quattro også er en modell som kommer direkte fra rallyetappene skal heller ikke glemmes! Jeg anbefaler sjelden kjøp av nybil, også i denne tråden har jeg anbefalt å se på biler som er 1-2 år gamle, nettopp for å få mer for pengene. Jeg har hørt om fornuftige bilkjøp, og har gjort min andel av de. Men aldri har jeg eid noen Yaris.. Jeg har dog eid et par biler av samme merke som jeg har klart å tjene penger på. Jeg har hatt et tresifret antall biler i mitt eie gjennom de siste 2 tiårene, noen har vært utsatt for forsikringsskader, mens jeg har solgt alle de andre med fortjeneste.. Så gode kjøp er nok noe jeg har vært borti Så bra.[smiley] Når man sitter med et nettbrett får man være unnskyldt med å ta seg friheter vedrørende skrivingen. Renaulten 5 Turbo hadde en kompis, tror ikke han vår veldig fornøyd med den. Jeg hadde en kort periode noen ufornuftige biler selv. 205gti med 1.6 l , det var morsomt , men ikke særlig fornuftig (liten ), men var ung den tiden. Nærmeste jeg var audi quattro rally bilen var en "standard" utgave 80 coupe ( 2 dører og vippe opp seter med mange kompiser = upraktisk) Opel Calibra ..... Men er langt unna å ha eid et tresifret antall biler. Rart for min egen del man ikke klarer å huske alle ... Jeg ville selv anbefalt 1-2 år gammel slik at største verditapet er tatt samtidig med at man har en temmelig ny og uproblematisk bil. Har gjort noen sånne innkjøp selv. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Renaulten 5 Turbo hadde en kompis, tror ikke han vår veldig fornøyd med den. Du kødder? Det går ikke an å være misfornøyd med en Renault 5 Turbo. Sikker på at du ikke tenker på Renault 5 GTi med 1,4 liter turbomotor? Det er noe helt annet enn en Renault 5 Turbo. Jeg har selv vært heldig nok til å kjøre en Renault 5 Turbo litt, mer utemmet brutal doning skal man lete lenge etter! Jeg er forresten på utkikk etter et velholdt eksemplar av disse for tiden.. Helst en Turbo, men Turbo 2 er også aktuell. Poenget mitt var uansett at det tidligere var strenge krav til reell homologisering av rallybilene, noe det dessverre ikke er nå lenger. I dag legger man på litt dekor eller en annen fanger på en produksjonsbil, og later som den har noe som helst til felles med rallybilen med samme utseende.. Det er bare trist. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Du har sikkert rett. Jeg husker sikkert feil. Hva med å komme tilbake on-topic til å hjelpe og bistå Yamazero. Ts er tydligvis fast bestemt på kliss ny bil , deg får vi bare akseptere , motivene til dette er ikke diskusjonstemaet. Men der gir selvfølgelig føringer på anbefalinger. "Jeg ville aldri bli sett i en Yaris" var ikke særlig vel begrunnet svar , annet enn å understreke at du selv , vel ikke vil bli sett i den. Kanskje utdype litt om du har noen kunnskaper å dele. Endret 13. juli 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Det ble en Volvo V40>) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Gratulerer.[smiley] Nye V40 er bra saker. Hva med en link...eller litt mere info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå