Nilsen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Vi er glade for at den mangler én ting.Sjekk Steelseries nye spilltastatur Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Blinkende lys og ikke mekanisk? Ellers takk. 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ser ikke hvorfor de prøver seg med ikke-mekaniske tastatur til 5-600 kroner+ i dag. Dette er vel helst siktet på 12-15 års klassen der de vil ha det som er mest flashy og minst brukbart. 2 Lenke til kommentar
Cool Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Samme layout, med mekaniske taster uten innebygd lysorgel hadde vært topp! Liker ekstra taster mellom 1234567890 og F tastene. Endret 11. juli 2013 av Cool Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 syntes d så drit bra ut å jeg liker ikke mekaniske tastaturer de ser så stygge ut å knappene er så feite Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 tror du har litt feil oppfatning av mekaniske tastaturer satyrion1. 8 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 tror du har litt feil oppfatning av mekaniske tastaturer satyrion1. Amen. Det er akkurat som røyk. Alle sier at det suger. Så prøver de det. Plutselig var de avhengige. 4 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Nettopp kjøpt Corsair vengeance k95, som har fullt sett med mekaniske knapper, og må si det er sinnsykt digg å skrive på! Akkurat nå er alt annet utelokket i all fremtid! Endret 11. juli 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Amen. Det er akkurat som røyk. Alle sier at det suger. Så prøver de det. Plutselig var de avhengige. Akkurat som med et 120hz panel! 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Bleh... For en grell sak Nei, holder meg til mitt Filco Lenke til kommentar
viktor-modz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ser ikke hvorfor de prøver seg med ikke-mekaniske tastatur til 5-600 kroner+ i dag. Dette er vel helst siktet på 12-15 års klassen der de vil ha det som er mest flashy og minst brukbart. for og ver heilt erlig er 16 og liker ikkje mekaniske tastatur, dei irriterer skype kamerater og bråker mye , veldig vanskelig og skrive på fort,alt for høge taster. har brukt logitech g710+ og likte mitt gamle g510 bedre1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 for og ver heilt erlig er 16 og liker ikkje mekaniske tastatur, dei irriterer skype kamerater og bråker mye , veldig vanskelig og skrive på fort,alt for høge taster. har brukt logitech g710+ og likte mitt gamle g510 bedre1 Hepp, tror jeg fant problemet ditt. Slutt og bruk bloatware chatte-applikasjoner så kan du begynne å bruke skikkelige tastaturer. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 for og ver heilt erlig er 16 og liker ikkje mekaniske tastatur, dei irriterer skype kamerater og bråker mye , veldig vanskelig og skrive på fort,alt for høge taster. har brukt logitech g710+ og likte mitt gamle g510 bedre1 Sannheten er vel at de aller, aller fleste skriver langt raskere og mer presist på et mekanisk tastatur med de rette bryterne, enn hva er tilfelle med et membrantastatur. Lenke til kommentar
Concker Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Synes det er fint at det fremdeles kommer alternativer til mekaniske taster. Jeg klarer ikke å fordra hverken følelsen eller lyden av et mekanisk tastatur, uavhengig av type taster. Flashy reinbue farger er ikke helt min greie, men så lenge du kan velge alle taster i en ønsket farge så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ser ikke hvorfor de prøver seg med ikke-mekaniske tastatur til 5-600 kroner+ i dag. Dette er vel helst siktet på 12-15 års klassen der de vil ha det som er mest flashy og minst brukbart. Er vel noen som ikke vil ha mekanisk pga. støy. Tipper det finnes et marked for det. 1 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Linken til prisguide under/på siden av artikkelen er til feil tastatur. Linken i brødteksten er riktig. Synes ellers at det så kult ut, men av erfaring klarer jeg ikke å bruke mer enn 1-3 macrotaster effektivt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kunne gjerne tenkt meg et helt enkelt tastaur uten mekaniske knapper og numpaden. Jeg er ikke helt fan av mekaniske taster. Synes tastene er for høye og mellomrommet mellom tastene blir for store for min del. Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 hmm litt rart for vis du ser på bilde av apex så ser du at "Enter" tasten er smal men jeg har selv dette tastaturet og der er "Enter" tasten stor.. hva skjer ??? Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 ps så finner jeg ikke ut hvor blink funksjonen er ! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 hmm litt rart for vis du ser på bilde av apex så ser du at "Enter" tasten er smal men jeg har selv dette tastaturet og der er "Enter" tasten stor.. hva skjer ??? Ble overrasket over det samme på mitt tastatur, men det har enkelt å greit med at det er nordisk layout, og derfor har de ikke den knappen over enter knappen(av en eller annen grunn). Personlig foretrekker jeg stor enter knapp så var bare postivt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå