Gå til innhold

[Løst] 3DS og 3DS XL bundles på tilbud. Hvilken skal jeg kjøpe?

Arne

Anbefalte innlegg

Heihei!

Ser expert har 3ds på tilbud med super mario 3d land til kr 888. Gamestop har samtidig 3ds xl på tilbud til 1500 med mario cart. Men uten vegglader.

Hvilken av disse pakkene er mest value for money? Og går jeg glipp av mye hvis jeg velger 3ds og ikke xl? Det siste jeg hadde av håndholdt var GB advanced SP, så jeg er ikke bortskjemt med stor skjerm og god grafikk.

Har mer lyst å handle hos expert egentlig, gikk ut fra gamestop med følelsen av å bli lurt sist gang. X360-spillet var ikke forseglet, og de tok disken fra en skuffe... Risikerer jeg at ds'en er åpnet og lekt med hvis jeg kjøper den hos gamestop?

Hva ville dere gjort? Er ganske usikker her ass. Føler at 888 for ice white 3ds med super mario er en ganske god deal.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår. Hva føler du er viktigst for deg, som XL tilbyr som ikke den vanlige tilbyr? Skjermstørrelsen?

Når det kommer til gamestop, vet dere hvordan det er med om de åpner spill-konsollene før de selger dem? Jeg vil ikke ha en som er åpnet, sånn som det var tilfellet med xbox-spillet jeg kjøpte.

Jeg ser at XL selges for 1500 med et sånt starter-kit og Mario Kart. Ser ut som en ok pris det da. Men slik jeg forstår det så må jeg ha lader i tillegg?

Har bodd under en sten de siste 10 årene, hva angår Nintendo...

EDIT: Her er link til tilbudet: http://issuu.com/gam...way-summer-cat2

EDIT2: Ringte til gamestop nå. Det viser seg at Mario Kart er forhåndsinstallert, og det følger med et helt greit kit. Lader koster 100 kroner. :)

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Forstår. Heller nok mot XL jeg også.

Litt usikker på farge. Standard-modellene er jo svart inni/på baksiden men en farge på forsiden, mens den som er på tilbud er all white. :hmm:

Ubeslutsom i dag merker jeg...

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for den vanlige, og kanskje kjøpt xl senere, til en billigere pris. 3DS (og XL) har en funksjon som lar deg samle poeng hvis du går med den i lomma. Den teller steg. XL blir sansunligvis litt for stor for dette. Dessuten er du "vant" med GBA SP, (jeg var også) som er enda en grunn til at jeg ville gått for vanlig 3ds. Men det beste er selvfølgelig å prøve selv.

De er ganske lige funksjonsmessig. Dette kan ikke jeg uttale meg om, annet enn at XL kjører vanlige DS og DSi-spill annerledes. 3DS XL viser dem helt pikselert, mens 3DS bruker mye antialiasing. Jeg liker bedre det pikselerte.

Dessuten er vanlig 3ds-tilbudet billigere, og du får et bedre spill på cartridge i stedet for innebygd.

Endret av sevs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har man spilt på XL, er det vanskelig å gå tilbake. Tror ikke det finnes mange, om noen, som har hatt begge som vil anbefale den lille over XL.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for gode svar!

Hva gjelder at den skal være god å ha i bukselommen, så betyr det nada for meg. Skal ikke gå rundt med den, med unntak av å kanskje ha den i baggen eller noe slikt.

Det kan nok se ut til at det blir en XL på meg. Snakket med gamestop i går, og tilbudet gjelder visst fortsatt.

Får jo med Mario Kart 7. Det at det ikke er i kassett syns jeg er flott. Da har jeg alltid med meg et ekstra spill når jeg er på farta. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk! Har spilt et par timer med mario kart nå, men det aller beste, er ironisk nok zelda oracle of ages fra 2001 til 48 spenn i nintendo eshop. Må være noe av det beste jeg har spilt. Bikker snart 10 timer nå. Ocarina of time er på vei i posten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

He he. Kanskje nintendo hadde en kampanje samtidig som elkjøp hadde sin til samme pris? Uansett, 1299 er jo en flott pris også, siden 1499 er veiledende.

Spørsmål til de av dere som spiller mario kart: spiller dere online mest? Syns det var alt for lett på 50cc, men syns liksom ikke jeg får så mye upgrades og sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...