Alfrid Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har just kjøpt meg en Samsung tab2 og lurer ganske enkelt på hvordan jeg får festet startside knappen på menyen ved siden av adressefeltet? Også vil jeg også ha muligheten til å feste diverse snarveier under adresse feltet, sånn det er på pc. Er ikke det mulig her? Jeg får ikke disse valgene under innstillinger.. noen som har peil? Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg har bare noen punktum der Chrome brukerstøtte har streker (se bilde, blå ring rundt) Har det noe med rettigheter og gjøre? Åssen får jeg de i tilfelle? Endret 11. juli 2013 av Alfrid Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det du ser på bilde er Chrome skrivebordsversjon - og jeg tror det ikke er mulig nei etter å sett noe etter. Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg har bare noen punktum der Chrome brukerstøtte har streker (se bilde, blå ring rundt) Har det noe med rettigheter og gjøre? Åssen får jeg de i tilfelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå