Hèxacôres Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har nå satt opp en bukkit server, på en dedikert server jeg leier. Jeg ønsker å finne ut hva denne serveren klarer. Serveren består i korte trekk av : -i7 2.66Ghz -24gb ram -100mbit linje Alle som vil inn, bruker IP 78.46.64.14, eller du kan skrive hobbynerden.net. Jeg gir alle som logger inn OP etterhvert som jeg ser det kommer folk. Spreng, fly, og lek rundt. Målet er å se om det er mulig å overbelaste serveren. Serveren er leid av Hetzner, og derfor er jeg også veldig interessert i hva slags ping du får. Skriv gjerne i tråden her. vil dere ha noe mods så si ifra, så kaster jeg det inn! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Takk for svar. Det er vell akseptabelt ? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Jeg har ikke pcen her nå, men kan sikkert joine i helga Endret 13. juli 2013 av sevs Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Bare og si ifra hvis du vil spille. Bukkit 1.6.2 server. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 http://www.hobbynerden.net/?page_id=109 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå