Øystein.F. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det restaurerte plattformspelet frå Worms-skaparane har fått lanseringsdato. Les hele saken Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Alle Amiga-remakes er insta kjøp :-) Dette blir kjøpt til Vitaen ja. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Vær så snill å slipp dette til PC og Steam er dere greie ... Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 liker orginal utsjåne bedre, men nye brett og selvbygger er da ein fin ide 2 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Off, kan ikke si at grafikken til remaken appellerte til meg. Jeg vokste opp med Superfrog på Amiga, og den måten grafikken var designet på var helt rå. HD-varianten minner meg mer om et eller annet flash-spill Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Håper det kommer til PC, eller gidder jeg ikke, spennende å se hva de gjør med musikken. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå