duppsko Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 eid!!! Gi meg det minuttet av livet mitt tilbake. Hvorfor poste denne i tråden her? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Nytt "noob-question" fra meg her. Hvordan bytter man? Jeg ser bare hvordan man selger Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Man bytter med en venn fra ventelisten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Jeg har: Chivalry og to stykk Prison Architect. Jeg vil ha: Noe jeg mangler. Ta en titt på profilen min Endret 16. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Har flere Summer Getaway kort som jeg vil bytte mot kort i Portal 2 (Tar imot alle typene): Bioshock Infinite - 1 Dead Island Riptide - 1 Kerbal Space Program - 2 Reus - 1 Torchlight II - 1 Football Manager 2013 - 3 Prison Architect - 1 Tomb Raider - 1 Ta kontakt på Steam, samme brukernavn som her på forumet. (Listen er oppdatert) Endret 17. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Noen som vil bytte enten Bioshock, Chivalry, Reus, Skyrim eller Tomb Raider mot mitt Prison Architect? Legg meg til; http://steamcommunity.com/id/timbast/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Bah. Kjøpte noen spill og fikk opp beskjeden om at jeg hadde tjent 6 cards, men jeg fikk ingen nye kort. >< Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hei. Er det noen som vil trade kort? har 2, 3 kort jeg har dobbelt av og noen jeg mangler. SteamId samme som her. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Noen som vil bytte enten Bioshock, Chivalry, Reus, Skyrim eller Tomb Raider mot mitt Prison Architect? Legg meg til; http://steamcommunity.com/id/timbast/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Aner ikke hva jeg er interessert i, men jeg har i alle fall en drøss med kort å bli kvitt. 1 av hver: Bioshock Infinite: Elizabeth Skyrim: Troll Crusader Kings II: The Runestone FM2013: Scissor Kick Organ Trail: Derpy Clements TF2: Spy Portal 2: Chell Reus: Rock Giant Flere av hver: Ace of Spades: The Miner Skyrim Terraria: Glowing Mushroom Dead Island Riptide FM2013 Torchlight II Prison Architect Organ Trail: Clements Concept Art Steam-ID er det samme som her. Antar at om jeg skulle hatt noe, ville det vel vært Maxwell til Don't Starve. Endret 18. juli 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har tilovers: Bioshock 1stk DI: Riptide 1 stk PA: 1 stk TR: 1 stk Mangler Resus Skyrim Chivalry steamid er vell frangemann om jeg ikke husker feil. Playername er Bruun. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) har : bioshock infinite, football manager 2013, reus mangler: prison architect, skyrim og tombraider alle fra summer getaway, har også en drøss med vanlige spillkort som jeg har dobbelt av hvis noen vil bytte brukernavn devastator75 edit: ferdig byttet Endret 19. juli 2013 av nerd-light Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) har : bioshock infinite, football manager 2013, reus mangler: prison architect, skyrim og tombraider alle fra summer getaway, har også en drøss med vanlige spillkort som jeg har dobbelt av hvis noen vil bytte brukernavn devastator75 Edit: Glem det da Endret 19. juli 2013 av Saapa Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har til overs: Dead Island: Riptide Kerbal Space Program Prison Architect Mangler: Bioshock Infinite Chivalry: Medieval Warfare Reus Brukernavn: timbast Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Har til overs: Bioshock Infinite Dead Island Riptide Football Manager 2013 Kerbal Space Program Prison Architecht Skyrim Tomb Raider Mangler: Reus Chivalry: Medieval Warfare http://steamcommunit...m/id/saapa_nor/ Endret 21. juli 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Har følgende: Bastion - The Shrine Binding of Isaac - II The High Priestess Binding of Isaac - VIII Justice Castle Crashers - Wizard Battle Eador, Masters... - Thief FTL - Kestrel Cruiser (2) Killing Floor - Gorefast Portal 2 - The Lab Reus - Ocean Giant Sanctum 2 - Best Friends Forever Sanctum 2 - Explorer Conscripts Scribblenauts Unlimited - Barrel of MOnkeys Sleeping Dogs - South Starbound - Admiral Pipesmoke Steam Summer Sale - Bioshock Infinite (3) Steam Summer Sale - Chivalry Steam Summer Sale - Dead Island Riptide (3) Steam Summer Sale - Kerbal Space Program Steam Summer Sale - Prison Architect (5) Steam Summer Sale - Reus (2) Steam Summer Sale - Skyrim Steam Summer Sale - Tomb Raider Steam Summer Sale - Torchlight II (2) Surgeon Simulator - Trisha? (2) Skyrim - Mehrunes Dagon The Swapper - Head Watcher Tomb Raider - Crossroads Universe Sandbox - Uranus (2) Profilbakgrunn: Summer Getaway Postcards - Torchligh II Ønsker: Noe som ikke ligger her. Kom med forslag, så sjekker jeg. Om jeg ikke har spillet, er det ikke så interressant, liksom. Endret 21. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Har til overs: Dead Island: Riptide Prison Architect Mangler: Bioshock Infinite Brukernavn: timbast Endret 20. juli 2013 av TMB Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Er det noen som har tradingcard fra civilization V? I så fall er det bare Catherine jeg mangler. Hvis noen har dem, ville det vært fint :-) Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Noen som har et ekstra Football Manager-kort som trenger enten Bioshock eller Chivalry? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå