Xprez Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Noen som har klart å slå denne steam profilen? http://steamcommunity.com/id/CrystalTheory Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jøss, sist jeg sjekka profilen hennes var den på 87. Steam-salget har tydeligvis økt den personen der ganske så mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Se her da. Jeg er bare level 3! Hmm. Kjedelig at det bare er de samme kortene om og om igjen, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hmm. Kjedelig at det bare er de samme kortene om og om igjen, da. Hadde vært sinnsykt om man måtte skaffe nye kort for hvert nivå... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jo jo, jeg ser den, men så igjen … Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 jeg skulle likt å sett flere måter å opptjene seg kort drops på, sånn som det er nå så er det de som dropper en god del cash i player markedet som er dem med høyest steam lvl, å som da igjen er dem som sitter med høyest % sjanse for å få booster packs, hver 10 steam lvl øker sjansen for å motta en random booster pack med 20% Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 hver 10 steam lvl øker sjansen for å motta en random booster pack med 20% Kilde? Har fått én booster pack hittil. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Kilde? Har fått én booster pack hittil. http://steamcommunity.com/tradingcards/faq Når kvalifisert, øker Steam-nivået ditt satsen for å motta et booster-pakkeslipp: Nivå 10: +20% økning i slippsatsen din Nivå 20: +40% økning i slippsatsen din Nivå 30: +60% økning i slippsatsen din Nivå 40: +80% økning i slippsatsen din Nivå 50: +100% økning i slippsatsen din (dvs. satsen er doblet) Osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Åh, det hadde jeg faktisk glemt at jeg leste. Takker. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Haha. Lurte på hvorfor jeg fikk solgt kortene mine så sinnsykt raskt. Viser seg at jeg har underkuttet alle pga. jeg trodde den listede prisen var inkludert avgiften Steam får. Det var den visst ikke. Jævla amerikanere som ikke har sånt med i prisen. Edit: Evnt. er det bare litt rart hvordan de har valgt å skrive det og kortene faktisk selges så fort? Litt forvirrende ... Endret 15. juli 2013 av Henrik B Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er det bare Summer Getaway-badgen som er tidsbegrenset for sommersalget? Mens de individuelle spill-badgene kan man bruke så lang tid på som man vil? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Booster pack? En boosterpack er en random "drop" med tre random kort inni. Fra samme spill. Har du f.eks. fått alle kortene du kan få fra et spill, er det en viss mulighet for at du får en boosterpack. Er det bare Summer Getaway-badgen som er tidsbegrenset for sommersalget? Mens de individuelle spill-badgene kan man bruke så lang tid på som man vil? Ja, kortene er her for å bli. Tror jeg fikk tilgang ti betaen i mai en gang, hvis jeg ikke husker helt feil. Kortene har falt sånn ca 90% i pris siden den gang :-( Endret 15. juli 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Booster pack? En pakke med tre kort. (Edit: kimaasen ga et mye mer utfyllende svar ) @ XE800, ja det er bare Summer Getaway Bagden som er tidsbegrenset. Men vil tro det er mulig å få Bagden lenge etter sommer salget er over ettersom det sikkert er mange som har kort å selge på markedet. -- Ser jeg har fått et Bioshock Infinite Foil kort, noen andre som har fått Foil kort? Endret 15. juli 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Booster pack? Ja, en pakke til et random spill som utdeles på random ut til steambrukere som da inneholder 3 kort der du har sjanse for foil kort som brukes mot foil badges (mer shiny enn de standarde ) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har forresten to Dead Island Riptide som jeg kan bytte mot hvilket som helst kort for utenom Kerbal Space Program og Torchlight II. Aleksanderro på Steam så det er bare å gi en lyd. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Vil man aldri kunne "fullføre" disse settene? Når jeg har laget et merke så kommer jo det opp samme spill med 0 av 8 kort samlet. Så det vil si at merkene kan lages i det uendelige? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du kan gjøre det opp til 5 ganger. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Noen som vil bytte noen summer sale kort? har 2x Chivalry, 2x football manager, 1x Reus, 1x prison architect til bytte mot ett av andre kortene. 1x for 1x. Endret 15. juli 2013 av Jikla Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Noen som vil bytte noen summer sale kort? har 2x Chivalry, 2x football manager, 1x Reus, 1x prison architect til bytte mot ett av andre kortene. 1x for 1x. Kan bytte med Dead Island Riptide om du mangler det korte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå