duppsko Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Tenkte å lage en tråd for oss som er interessert i å bytte Steam merker med hverandre. Info: http://steamcommunity.com/tradingcards/ Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Min inventory Er litt usikker på hvordan dette virker. Føler at jeg ikke har oversikt over hva jeg kan bytte vekk før jeg har fullført samlingen på de spillene det gjelder. Hvis de ikke er fullført så kan jeg jo risikere å bytte vekk kort jeg trenger selv. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1515054&pid=20575014&st=0entry20575014 :-) Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Se der ja. 2 mnd gammel. Sikkert derfot jeg ikke fant den Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Se der ja. 2 mnd gammel. Sikkert derfot jeg ikke fant den Ja, fenomenet har ikke helt tatt av enda, gitt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Skal man bruke denne tråden eller den gamle tro? Uansett, noen som vet forskjellen på vanlige Trading Cards og Foil Trading Cards? Foil selges til mye høyere pris ser jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Du kan jo prøve å bare selge det på marked for en høy pris, kan godt være at folk faktisk kjøper det likevel.. Har hørt om folk som har brukt tusenvis av dollar på 1 (!) gjenstand til TF2.. Vet ikke om jeg skal le, eller gråte.. Endret 11. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hva er poenget med disse kortene? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Hva er poenget med disse kortene? For mange, ingenting! Kan vel sammenlignes med achivements på en måte. Men her får man spilltilbud, bakgrunner, emoticons og annet også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) For mange, ingenting! Kan vel sammenlignes med achivements på en måte. Men her får man spilltilbud, bakgrunner, emoticons og annet også. *Ikke gartis, en får ikke alle kortene uten å bytte* Så sådan er det da ingen achivments, da det ikke sier hva man har prestert.. Du får det bare random. Endret 11. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 For mange, ingenting! Kan vel sammenlignes med achivements på en måte. Men her får man spilltilbud, bakgrunner, emoticons og annet også. Så å samle kort kan gi deg spilltilbud? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 *Ikke gartis, en får ikke alle kortene uten å bytte* Så sådan er det da ingen achivments, da det ikke sier hva man har prestert.. Du får det bare random. Da de kom med boosterpacks så KAN man få alle gratis. Var vel litt feil å sammenligne det med achievements ja. Eneste er "Steam Level" på profilen din, det er lignende Gamerscore. Så å samle kort kan gi deg spilltilbud? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Da de kom med boosterpacks så KAN man få alle gratis. Var vel litt feil å sammenligne det med achievements ja. Eneste er "Steam Level" på profilen din, det er lignende Gamerscore. Er jeg så heldig å få det, kommer det nok til å bli solgt ganske kjapt, for en overpriset sum. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Man får vel ikke solgt noe til overpriset sum? Skal jeg selge nå så sjekker jeg alltid hva den billigste prisen er også priser jeg den til 0,01 euro billigere så blir den solgt på noen få sekunder som oftest. Fikk sånn boosterpacks til Borderlands 2 som jeg fikk solgt for ca 2 euro. Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Mine: http://steamcommunity.com/profiles/76561197979259892/inventory/ Bytter gjerne det jeg har 2x av Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Mine: http://steamcommunit...9892/inventory/ Bytter gjerne det jeg har 2x av Tar gjerne en Handsome Jack av deg. Har kun Axton å bytte vekk hvis du ikke har den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kan jeg kjøpe billigere spill med disse kortene? Jeg har ikke helt skjønt greia med dette her :-/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kan jeg kjøpe billigere spill med disse kortene? Jeg har ikke helt skjønt greia med dette her :-/ Nei, men du kan sette sammen kortene til såkalte badges. Eller selge de på markedet. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Kan jeg kjøpe billigere spill med disse kortene? Jeg har ikke helt skjønt greia med dette her :-/ Nei, men du kan sette sammen kortene til såkalte badges. Eller selge de på markedet. Som da KAN gi rabatt på utvalgte spill Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Som da KAN gi rabatt på utvalgte spill Ja, i form av en rabattkupong. Det glemte jeg helt bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå