Cuneax Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Den kommende budsjettvarianten ser ut til å bli en fargerik affære.Billig-iPhone i flere farger dukker opp på nett Lenke til kommentar
Mightyers Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 For meg ser dette heller ut som en IPod Touch som noen har klistret på en iPhone klistrelapp på.. Håper Apple holder seg for god til å lansere billig telefoner, da jeg er redd for at dette kan gå utover oppdateringer til gamle modeller av iPhone. Liker strategien med å heller sette ned prisen på de gamle modellene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg tror du kan ta det med knusende ro. Med mindre dette var noe de kom på under fjordårets julebord, ville Apple aldri lansert noe med firstprice fargepaletten. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg tror du kan ta det med knusende ro. Med mindre dette var noe de kom på under fjordårets julebord, ville Apple aldri lansert noe med firstprice fargepaletten. At det var...? http://www.apple.com/no/ipod/ 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 At det var...? Seriøst ? ...hmm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Var det ikke nylig noe om at Apple skulle ta i bruk denne fargepaletten igjen? Med tanke på den varierende hvitbalansen på den "hvite" bakgrunnen på bildene så stoler jeg ikke helt på fargene. Endret 12. juli 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg