Chrish10r Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei! Jeg har da tatt privatisteksamen i matte 1t og skal starte på vgs til høsten. Kan jeg da gå rett til R2 evt. 2T? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Skal du hoppe over R1? Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg tror det eneste du kan gjøre er å få fri de timene dere har matte eller prøve å forbedre karakteren. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg tror du kan få fri de timene, og bruke dem på å forberede deg til R1 eksamen Lenke til kommentar
Chrish10r Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Beklager! Mente å skrive R1.. Så det er ikke obligatorisk å ha undervisning i Matte 1t? Jeg kan da altså gå rett til Matte R1 eller bruke denne tiden til å gjøre noe annet? Skal starte på 1. klasse på vgs, er det noen frist for når jeg må sende en bekreftelse på dette? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg er ikke helt sikker på hvordan reglene er, men noen jeg kjenner fikk iallefall fri fra et valgfag for å kunne ta privatisteksamen i et annet fag som skolen ikke tilbydde (X-matte). Hva med å kontakte skolen du skal gå på? Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det er ingen vits for deg å følge med på 1T-timene på skolen, da du allerede har tatt eksamen i faget, så fremt at du ikke ønsker å forbedre denne karakteren da/repetere stoffet. Det du derimot kan gjøre er å levere kompetansebeviset til faglærer og skoleadministrasjon, slik at den påføres vitnemålet, og dermed vil du automatisk få innrykk til R1 eller 2T. Dette velger du selv. 2 Lenke til kommentar
Chrish10r Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Takk for svar! Det hjalp virkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå