Cuneax Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Microsoft letter på sløret.Slik kunne Xbox One sett ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 En boks blant mange. All jobben tatt i betrakting er må sluttresultatet regnes som relativt intetsigende, hverken stygg eller spesielt vakker. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 M.a.o. ein design som er rein, enkel og ikkje stel oppmerksomheta frå det som skjer på skjermen? :-) 2 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg er bare glad for at begge produsentene bestemte seg for å gå for noe firkanta og flatt jeg, slik at det er mulig å plassere de oppå hverandre. Håper bare ikke luftingen er på toppen... Noe som irriterte meg med PS3 sitt design var at det ikke var noe særlig pent og samtidig gjorde det umulig å stable maskinenen med mindre man la PS3'en øverst. Det så helt teit ut siden PS3'en også er bredere enn de andre konsollene mine... Et aldri så lite snev av OCD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg