Gå til innhold

Pakke på posten

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bestilte et eksternt batteri fra mytrendphobe, for å holde liv i telefonene på familieferien. Leveringstiden ble dog lengre enn opplyst, slik at pakken ikke kom tidsnok til ferien. Nå er jeg tilbake og pakken har snart ligget på postkontoret de maksimale 14 dagene.

Jeg ser av utleveringsbilaget at posten tar 129 kroner i utleggsprovisjon for å ha betalt momsen for meg (selve batteriet kostet ca 230+frakt). Mytrendphone sender tydeligvis fra Danmark.

Så for å oppsummere, så kom varen min så sent, og ble såpass mye dyrere enn først antatt, at jeg angrer. Spørsmålet er: Hva skjer om jeg bare ikke henter pakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at mange butikker pleier å belaste deg med et gebyr hvis du ikke henter varen din, og den derfor blir sendt i retur.

Det aller beste vil kanskje vært å kontakte kundeservice og forklare situasjonen.

Edit:

Det som skjer hvis den blir sendt i retur, og original avsender heller ikke vil hente ut varen, er at den ofte blir destruert.

Endret av K_7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenkte meg nøye om, kjente i hjertet at jeg fortsatt hadde lyst på duppeditt, og kjørte sporenstreks å hentet varen. Jeg betalte gebyret og tok det som en lærepenge. Takk for alle svar. Jeg er klokere nå enn før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...