Øystein.F. Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 No er det slut på sidespranga, og klart for eit nytt eventyr i kjent stil. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kjøpes på flekken når det kommer ut! Ratchet And Clank serien har alltid vært en herlig spillserie i mine øyner. Begynner å bli en del eksklusiver som har kommet/skal komme til Playstation 3 har mest eksklusiver når man ser objektivt på dette året som er i anmarsj. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Definitivt! Godt å se at de fremdeles holder liv i serien, til tross for at en kanskje kunne forvente at det kom til ps4.. Men det tar jo trossalt tid å utvikle så at en ps4 utgave kommer senere (eller et nytt spill i serien) kan en vel ikke utelukke helt heller Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nja, dette er jo en epilog til PS3-spillene, så de gir oss vel en helt ny historie med PS4-spillene. At spillet blir mindre tyder også på det. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg gleder meg noe sinsykt. Må si at jeg ble skuffet over q-force og all 4 one, men det var vel fordi de prøvde på noe nytt. Hold dere til det samme gamle R&C så går det bra Blir helt klart forhåndsbestilling Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Ratchet & Clank vender tilbake til røtene! Liten skrivefeil i tittel der. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nope, artikkelen er på nynorsk, så da blir det røtene. 1 Lenke til kommentar
Andyz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Samme grafikk som i Full Frontall Assault så jeg er ikke helt gira enda, og når de sier det skal være kortere også.. :/ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Nope, artikkelen er på nynorsk, så da blir det røtene. Ja fikk dette påpekt like etterpå. Falt meg aldri inn engang. Nynorsken her inne forvirrer en stakkars østlending. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Skal vi fortsatt ha diskusjonen om bokmål vs nynorsk? Blir vi aldri ferdig med det? 1 Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 I Ratchet & Clank: Nexus can roboten manipulere gravitet og diverse objekt. Noe sier meg at dette spillet ikke blir populært hos abortmotstanderne. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Du tenker på graviditet. Gravitet er gravitasjon. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Du tenker på graviditet. Gravitet er gravitasjon. Jada, jeg vet det staves graviditet, men gravitet er veldig likt graviditet i uttale. Og er virkelig gravitet et ord? Jeg har aldri hørt det ordet før. Jeg er også en nynorskbruker selv, og kan ikke huske å ha hørt det der heller. Men om det er et ekte ord, skal jeg holde kjeft, jeg. Jeg syns bare det var en artig setning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå