Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sov i 31 timer - burde jeg være bekymret?

Lars26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen, og få han til å hevndenne deg til en søvnlege, dette er IKKE normalt.

Høres ut som min mor faktisk, hun har søvnapne, hvor hun ikke får sove, men når hun får sove, så sover hun veldig lenge, og til tider i over 24 timer. 31 (!) timer er ekstremt mye, og kan absolutt sammenlignes med å være i koma!

Selv kan jeg sove opp til 12 timer dersom jeg ikke har sovet på 20+ timer, men 31 timer er mye.

Du bør aldri bruke informasjon fra Internett, inkludert Wikipedia, som eneste kilde til avgjørelser eller tiltak i helsemessige spørsmål. Ved legemiddelspørsmål bør du rådspørre apotek eller lege, ved helsespørsmål relevant autorisert helsepersonell, og ved dyresykdom bør du rådspørre veterinær. Bruk aldri reseptbelagte legemidler uten råd fra lege. Søk råd på apoteket ved bruk av reseptfrie legemidler og naturmidler, spesielt om du også bruker reseptbelagte midler. Bruk av flere legemidler samtidig kan ha utilsiktet effekt.

Og folkens, for guds skyld, ikke pirk på grammatikken til fyren.. Er dritt lei av å se folk gjøre det på dette forumet, og internett generelt..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen, og få han til å hevndenne deg til en søvnlege, dette er IKKE normalt.

Høres ut som min mor faktisk, hun har søvnapne, hvor hun ikke får sove, men når hun får sove, så sover hun veldig lenge, og til tider i over 24 timer. 31 (!) timer er ekstremt mye, og kan absolutt sammenlignes med å være i koma!

Selv kan jeg sove opp til 12 timer dersom jeg ikke har sovet på 20+ timer, men 31 timer er mye.

Og folkens, for guds skyld, ikke pirk på grammatikken til fyren.. Er dritt lei av å se folk gjøre det på dette forumet, og internett generelt..

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...