Fire_ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Min telefon ringte mens jeg ikke rakk og ta den, ble lagt på pent på mitt bord i dag og vibrasjonene førte til den gikk i bakken og døde. Nå har den blått display og ikke no greier kommer opp, og lyser konstant. Jeg kjøpte telefonen fra ett firma som heter nettshopper, og den er kun 6mnd gammal. Men kan jeg få en ny på garantien? Firmaet som jeg kjøpte telefonen av har slutta med salg av nokia, pga alle de feil og problemer de ble medfødt med. Hva kan jeg gjøre for å få en ny av ett firma som ikke eksisterer lengre? Please svar MVH Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har en Nokia 3510i. Du kan kjøpe den av meg Lenke til kommentar
Fire_ Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har en Nokia 3510i. Du kan kjøpe den av meg jaha, og den skal du selge for hvor mye? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 hvorfor får du ikke Nokia til å fikse det for deg? :o Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Heh, fortell oss hva nokia svarer.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 mhm. du har nok rett, men dersom Nokia ville sagt det ville han uansett fått samme svar fra butikken. Lenke til kommentar
Fire_ Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 hvorfor får du ikke Nokia til å fikse det for deg? :o Hvor skal jeg henvende meg da? når butikken jeg kjøpte av er konk eller no, den er ikke lengre i hverfall..... Lenke til kommentar
Fire_ Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 hvorfor får du ikke Nokia til å fikse det for deg? :o jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den, butikken jeg kjøpte fra er konk eller no. så hvor skal jeg levere inn den da? mhv Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 gå til en vanig forhandler og spør hvor den kan sendes, om de kan hjelpe deg eller om det finnes noe service point i nærheten. Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du kan gå til et uavhengig mobilverksted hvis det finnes der hvor du bor. Her i Bergen finnes det en butikk som heter mobilverkstedet, hvor man kan levere inn mobiler som skal sendes til Nokia, Siemens osv. Dette gjelder for mangler som går på garanti og reklamasjon. Lenke til kommentar
Fire_ Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Du kan gå til et uavhengig mobilverksted hvis det finnes der hvor du bor. Her i Bergen finnes det en butikk som heter mobilverkstedet, hvor man kan levere inn mobiler som skal sendes til Nokia, Siemens osv. Dette gjelder for mangler som går på garanti og reklamasjon. jeg kan prøve å levere inn på klart svar, kanskje de kan hjelpe meg. skal prøve å levere den i morgen, vært moro om de kunne gjøre no. MVH Lenke til kommentar
Fire_ Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 jeg sendte inn tlf til rep i dag, så jeg får se hva jeg får igjen. så dere skal få oppdateringer så fort de kommer... garrantien har jeg i orden, så det skal ikke stå på noe der for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå