Gå til innhold

Min 3510I døde i dag

Fire_

Anbefalte innlegg

Min telefon ringte mens jeg ikke rakk og ta den, ble lagt på pent på mitt bord i dag og vibrasjonene førte til den gikk i bakken og døde. Nå har den blått display og ikke no greier kommer opp, og lyser konstant.

Jeg kjøpte telefonen fra ett firma som heter nettshopper, og den er kun 6mnd gammal. Men kan jeg få en ny på garantien? Firmaet som jeg kjøpte telefonen av har slutta med salg av nokia, pga alle de feil og problemer de ble medfødt med.

Hva kan jeg gjøre for å få en ny av ett firma som ikke eksisterer lengre?

Please svar

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gå til et uavhengig mobilverksted hvis det finnes der hvor du bor. Her i Bergen finnes det en butikk som heter mobilverkstedet, hvor man kan levere inn mobiler som skal sendes til Nokia, Siemens osv. Dette gjelder for mangler som går på garanti og reklamasjon.

Lenke til kommentar
Du kan gå til et uavhengig mobilverksted hvis det finnes der hvor du bor. Her i Bergen finnes det en butikk som heter mobilverkstedet, hvor man kan levere inn mobiler som skal sendes til Nokia, Siemens osv. Dette gjelder for mangler som går på garanti og reklamasjon.

jeg kan prøve å levere inn på klart svar, kanskje de kan hjelpe meg. skal prøve å levere den i morgen, vært moro om de kunne gjøre no.

MVH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...