Sharizard Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei. Jeg må få tatt lappen snart, og lurte på om det er noen kjøreskoler og kjørelærere dere vil anbefale meg? Blant annet har jeg sett på Tempo Trafikkskole og Svein Svensen på Carl Berner, men jeg er litt usikker på hvordan lærerne er der. Mitt problem er at jeg ikke har noen foreldre som kjører, så jeg er veldig avhengig av en god kjørelærer. Jeg ønsker også å få tatt lappen innen September/Oktober (er dette mulig?). Vel, jeg bor på Grunerløkka. Kjøreskoler i nærheten her hadde vært et pluss! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Selv brukte jeg Metro Trafikkskole da jeg skulle utvide førerkortet mitt litt, og jeg kjenner til en del som har brukt samme skole.. Felles for alle er at de har vært svært fornøyd. De holder til på Kalbakken. Oslolappen ville jeg styrt unna, en nær venn har opplevd at ting ikke er helt topp der.. Kjøretimer som ble glemt og sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå