kiraa Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei. Nå har noen prøvd å komme inn på mailen min for andre gangen på to uker. jeg blir mildt sakt stresset av dette, og lurer på om det er noen mulighter for å finne forskjellige ip-adresser som har prøvd å komme seg inn ? Eller er jeg helt på jordet? Hadde vært fint om jeg viste hvor henne det kom fra hvertfall, men er det i det hele tatt noen mulighet? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har de kommet seg inn eller bare prøvd seg? Hvordan har du oppdaget dette? Lenke til kommentar
kiraa Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Har de kommet seg inn eller bare prøvd seg? Hvordan har du oppdaget dette? Jeg ble logget ut, og det kom opp at jeg hadde prøvd å logge inn på samme passord for mange ganger.. Da er det vel noen som har prøvd å komme inn da? Lenke til kommentar
burger1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Eventuelt så kan du ha ett gammelt passord på en enhet som forsøker å logge seg inn når noen slår denne på? Gammel mobiltelefon som har gått i arv f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå