Harald Gjerholm Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Et portrom i Gamle Fredrikstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Dette portrommet likte jeg godt, sjarm og stemning du viser oss her, flott HDR, ikke for overdrevent synes jeg Gode farger og godt lys inn fra venstre side, linjer og former som fører meg inn til nr. 5 Litt nygjerrig på om du har fjernet 2,3 gjenstander på venstre vegg i portrommet, mulig jeg tar feil, at det skal være sånn da Endret 11. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Dette portrommet likte jeg godt, sjarm og stemning du viser oss her, flott HDR, ikke for overdrevent synes jeg Gode farger og godt lys inn fra venstre side, linjer og former som fører meg inn til nr. 5 Litt nygjerrig på om du har fjernet 2,3 gjenstander på venstre vegg i portrommet, mulig jeg tar feil, at det skal være sånn da Mange takk nr. 2. Jeg har ikke klonet bort noe. Ganske kraftig bruk av HDR men jeg stoppet før galskapen tok til. HG Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Et lekkert bilde i HDR.., god komp.., flotte linjer og farger.., mange dealjer og artig å se inn i dette bildet. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Et lekkert bilde i HDR.., god komp.., flotte linjer og farger.., mange dealjer og artig å se inn i dette bildet. Mvh. Jan Åge Mange takk J.Å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg