jic Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei!!! Jeg er ikk flink med php så jeg trenger en ferdig script. En script hvor en person kan tenne en lys. Med Navn og Land/By. Prøvde med gjestebok men det gikk ikke som planlagt noen der ute som kan hjelpe meg med det. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Skjønner ikke helt hva du mener med det akkurat! Forklar litt nærmere! "..en person som kan tenne en lys.."? Hva mener du? Ingen som kan tenne på et lys via et php script! Eller er det noe jeg har misforstått? FORKLAR :smile: Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Glem tenn et lys greier blir bare forvirrende. Jeg vil ha en script som folka kan skrive navnet sitt og sted/by/land. Når de skriver det inn så kommer det en bilde fil opp sammen med teksten de skrev. Skjønner ikke helt hva du mener med det akkurat! Forklar litt nærmere! "..en person som kan tenne en lys.."? Hva mener du? Ingen som kan tenne på et lys via et php script! Eller er det noe jeg har misforstått? FORKLAR :smile: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Glem tenn et lys greier blir bare forvirrende. Jeg vil ha en script som folka kan skrive navnet sitt og sted/by/land. Når de skriver det inn så kommer det en bilde fil opp sammen med teksten de skrev. Så.. lixom.. Hvis jeg f.eks skriver inn Bergen så kommer det opp et bilde som er definert for Bergen? Og et annet for Oslo? Norge? Ect... Hvis det er sånn det er skal vel den delen ikke være så vanskelig å mekke... Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Nei, men du skjønnte hva jeg mente. I stedte fro bergen sin bilde kommer det en bilde av en sterinlys. Når en annen skriver inn kommer det enda en sterinlys osv..... Glem tenn et lys greier blir bare forvirrende. Jeg vil ha en script som folka kan skrive navnet sitt og sted/by/land. Når de skriver det inn så kommer det en bilde fil opp sammen med teksten de skrev. Så.. lixom.. Hvis jeg f.eks skriver inn Bergen så kommer det opp et bilde som er definert for Bergen? Og et annet for Oslo? Norge? Ect... Hvis det er sånn det er skal vel den delen ikke være så vanskelig å mekke... Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 http://www.mslinux.com/peace/candle.php Kildekoden ligger der og, men du må nok ha litt peil + mysql for å få satt det opp. -- tabelldefinisjon: create table candle ( id int not null auto_increment, name varchar(200) not null, key(id) ) Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 http://www.mslinux.com/peace/candle.php Kildekoden ligger der og, men du må nok ha litt peil + mysql for å få satt det opp. -- tabelldefinisjon: create table candle ( id int not null auto_increment, name varchar(200) not null, key(id) ) Hehhe takk det var mer enn jeg forventet. Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Takk diskvask for scriptet. Her er linken til siden hvor jeg har lagt ut scriptet. Hvis dere ønsker å tenne et lys for fred i verden. En verden uten krig og sult. Klikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå