Heykiz Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Bestilte meg en sykkelhjelm fra XXL.no til 500,- og etter 2 dager får jeg melding på e-post som sier at hjelmen jeg bestilte var blitt utsolgt og at de ikke kunne tilby en lignende hjelm. Derfor kansellerte de salget og de kunne tilby 20 % på en annen hjelm. Dro så senere i et varehus og der oppdaget jeg at hjelmen kostet 1700 i butikken. Den var heller ikke utsolgt i butikk. Kan de bare kansellere bestillingene min sånn helt uten videre? Har jo allerede betalt for varen. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har du mottatt en ordrebekreftelse fra XXL? Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Da hadde jeg vist til at de har hatt den i den butikken å bedt om å få den utlevert der istede. Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 nå er det vel slik at det var nettbutikken som var tom for produktet..? Ettersom XXL ikke tilbyr "hent varen i butikk" som alternativ på nettbutikken sin er det å anta at de har ett eget lager og at produktene sendes rett derfra til kunde. Når det er sagt, du har gjort en avtale med XXL, og den bør de overholde. Har du prøvd å kontake kundeservicen deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå