simenn Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 bestilte fireblade fra komplett, men kortet jeg fikk tror jeg er vanlig 9600 pro. sender de feil hele tida eller. vet en annen har spørt om dette,men fant det ikke! har de ikke fireblade, bare juger? Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det er fireblade på lager. så det er gjort en feil plukk. bra å sende tilbake skjermkortet. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 kondolerer, du burde prøve å få dekket frakt! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Det er bare å ringe, så sender de en returlapp, og du slipper porto. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ja, for det er vel feil kort! det skal vel være et firblade merke på esken og litt sånt, dere som har kjøpt fireblade vet vel det! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 akkurat samme skjedde en kamerat av meg. Lurer på om det er Fireblade kort, bare at det ikke er merket på pakken... Så lenge kortet har Samsung minne, tror jeg det er Fireblade Lenke til kommentar
southhome Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Det skal stå "Fireblade edition" på esken nede på venstre side , og Kortet skal ha Samsung minne. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Det er igrunn rart at sapphire ikke opplyser noe om nå Fireblade Edition på hjemmesiden sin www.sapphiretech.com Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Tror du har fått rett kort! Skjekk ram og modellnummer. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...light=fireblade Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det er igrunn rart at sapphire ikke opplyser noe om nå Fireblade Edition på hjemmesiden sin www.sapphiretech.com Rart... det var på fremsiden til og med tidligere. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Offtopic: Morten_M82, sinnsykt kraftig prosessor du har der... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå