MrBitter Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Håper noen kan hjelpe meg Jeg har en Asus K52JC hvor disken er defekt og jeg trenger ny disk. Disken som står i pc er en Seagate momentus 5400 500GB ST9500325AS. Spørsmålet er om jeg må ha samme disk eller om jeg kan kjøre på med feks en SSD-disk Lenke til kommentar
Ollig Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Personlig hadde jeg kjøpt en ssd disk, oppgraderer du fra 5400 rpm disk til en ssd, så vil du merke det betraktelig. Dersom pc kun har plass til en hd, så finnes det alltid eksterne disker Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Du kan og bør gå for en SSD. Kan anbefale Samsung og Intel sine. Lenke til kommentar
MrBitter Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Du kan og bør gå for en SSD. Kan anbefale Samsung og Intel sine. Så det spiller ingen rolle hvilken disk man bruker med tanke på resten av hardware som pcen er konfigurert med? Krysser fingrene for at recoveryplatene som ble laget fungerer... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Så lenge SSDen er 2.5" (som de aller fleste er) skal det gå fint. Står det en windows lisens under pcen eller på batteriet ditt? Lenke til kommentar
MrBitter Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Så lenge SSDen er 2.5" (som de aller fleste er) skal det gå fint. Står det en windows lisens under pcen eller på batteriet ditt? Ja, klistremerket med produktnøkkel er på undersiden ja og har fra tidligere laget recoveryplater. Hvordan det? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tenkte hvis noe skulle gå galt med recoveryen så har du lisensen slik at du får installert og akrivert windows igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå