Vegon Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei . Nettopp fått meg ny pc med windows 8, er litt grønn der så har noen "dumme spørsmål". 1. Hvordan får man fram start/hjem knappen på oppgavelinjen? 2. programmene du bruker for feks skype, hvorfor havner ikke de på oppgavelinjen? Og når du ikke er på programmet men går over til et annet ligger det da å kjører i bakgrunnen? 3. Hvordan slår man av den "swipe" funksjonen på touchpaden? irriterende hver gang jeg drar til venstre . På forhånd takk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 1.Installer 3dje parts software som start8 eller classic shell . Konfigurer det selv.Selv brukes start8 fra stardock her i huset. 2.Installer vanlig desktop versjon av skype (ikke metro/modern ui versjonen). 3.Jeg har gjort dette selv på madamens laptop i innstillinger for mus ( synaptic pointing device touchpad settings). Det kan være tilsvarende hos deg. Lenke til kommentar
Vegon Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Takk for svar! :-) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Bare å spørre. Se vedlagte bilde . Er min Ultrabook Lenovo Yoga med touch skjerm og windows 8. Du ser Start8 , konfig stedet for swipe høyre/venstre på touchpad , samt at skype for skrivebord er installert og går i bakgrunnen. Endret 10. juli 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Vegon Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Ah det var deilig med start8 ! Takk!! Må bare få skrudd av den IRRITERENDE swipefunksjonen nå. Nesten redd for å røre paden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå