Gå til innhold

[Løst] Vernehjelm med briller og hørselsvern?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle butikker som selger arbeidsklær har slikt sikkerheitsutstyr i sitt sortiment, dersom dei ikkje har varene inne så kan dei bestille inn.

Når du seier du skal ha noke billig så var det fyrste som slo meg Jula sidan dei har slikt utstyr i fleire prisklasser, men etter at eg såg på nettsida så har dei berre hjelm med hørselvern og visir for saging, ikkje vernebriller som kan brukast til vinkelsliper og liknande.

Denne får du til 99 kroner http://www.jula.no/vernehjelmsett-906017

I tillegg så må du hoste opp to tiere for å kjøpe lause vernebriller dersom du treng det i tillegg.

Eg trur ikkje du får det så mykje billegare andre plassar.

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket Biltema, Jula og en del andre, men ingen som er slik jeg ønsker.

Jeg stikker innom Victoria i dag eller i morgen så får jeg se hva de har der. Har forsåvidt en gammel hjelm med hørselvern, så tar den med og ser om de har en hjelm som har samme festemekanisme som på den jeg har.

Å ha løse briller vil resultere i at jeg legger de fra meg over alt, trenger noe som er fastmontert.

Lenke til kommentar

Hei,

Selv bruker jeg "Petzl Vertex Best" på arbeid. Dette er en hjelm som også blir brukt av klatrere og dermed er veldig lett. Enkelt å montere på hørselvern, beskyttelseglass for øyene og lykt. Her har du en link. Merk at selv om det er en "klatrehjelm" så er den veldig robust og har til nå tålt fryktelig mye.

Endret av Salt_Skin
Lenke til kommentar

Jeg bruker faktisk den klatrehjelmen på jobb selv, men det er stort sett i forbindelse med klatring at jeg bruker hjelm, da.

Om hjelmen kun skal brukes en sjelden gang på hytten så tror jeg egentlig ikke er så nøye hva du går for så lenge den gir nødvendig beskyttelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...