Bendorama Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei, Nettopp fått meg en WD tv live V3, brukt en stusselig Nintendo wii til å streame litt for lenge nå, så tenkte det ville være mer artig å streame Super HD fra altibox. Men denne nye boksen er jo søppel, uansett hva jeg prøver å streame (netflix, youtube etc) så blir bilde Meget mørkt, faktisk mørkere en vist man tar på ECO innstilling på tv`en. Det er en Panasonic plasma skjerm jeg bruker som er fullt kalibrert, så skjønner ikke helt hva problemet er, thumbnail bilder og menyer er lyse og flotte, men med en gang playback starter så dempes hele skitten. Prøvd forskjellige oppløsninger og RGB Low / high etc, ingen ting som funker. Noen som har vært borti dette her? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har du prøvd å spille av en videofil du har liggende på en hdd eller et share på nettverket ditt? Eventuelt hva med bilder? Noen tv'er justerer seg vel etter hvilken enhet du bruker, du er sikker på at den ikke forandrer modus når du trykker "play"? Sjekket om du har siste firmware? Har forøvrig aldri opplevd dette problemet med min WD TV live (g1 tror jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå