martin9 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Heisann! Har bytta tlf fra iPhone 4 til iPhone 5. Har kjøpt musikk på iTunes til 4, og ønsker de overført til 5. Det får jeg ikke til. Det ligger som "kjøpt", men får ikke overført til tlf. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er et valg for å overføre kjøp i iTunes hvis jeg husker riktig. Prøv det. 1 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Finner dette menyvalget i iTunes men det er låst (blurry/grått) slik at jeg ikke kan klikke der. Hva nå? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Du kan jo ta en sikkerhetskopi av den gamle telefonen, også gjenopprette den nye fra sikkerhetskopien. Da skal musikk og alt annet følge med. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Du kan jo ta en sikkerhetskopi av den gamle telefonen, også gjenopprette den nye fra sikkerhetskopien. Da skal musikk og alt annet følge med. Dette har jeg prøvd uten hell. Alt bortsett fra musikken fulgte over Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Høres ut som musikken ikke er kjøpt fra samme konto. Er det samme konto i iTunes og telefonene? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Høres ut som musikken ikke er kjøpt fra samme konto. Er det samme konto i iTunes og telefonene? Ja. Men vi fant ut av problemet. Fant en video på YouTube som guidet oss gjennom fantastisk udugelige iTunes Endret 12. juli 2013 av martin9 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Aha iTunes er flott når alt virker, men kan være litt vrient ellers. Men uansett fint at det løste seg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå