-kga- Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 er det lenge til? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du bør lære deg til å bruke Google, eller i dette tilfellet ToTheGame, for eksempel. Se www.tothegame.com Her finner du EverQuest II: http://www.tothegame.com/game.asp?id=1372 TTG sier 31. januar 2004, selv om ingen kan vite helt sikkert. Håper inderlig vi får se det da! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Forumet er til for og spørre.. Om man skulle bruke google til alt, hvorfor har vi dette forumet da? og spesielt www.hw.no forumet? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du er på www.gamer.no delen av forumet nå... Men er enig! Greit at brukerne her må lære seg å søke i gamle tråder her, så det ikke kommer 1XXXX tråder om det samme, men forumet er til for å få hjelp og om alle satt på google for alt ville forumet knapt vært i bruk Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Snabben: Det virker som om du misforstod totalt. Han spurte, jeg svarte, samt la ved litt hjelp til hvordan han skulle klare å finne svaret selv neste gang. Er det noe galt i det? Når det tar en person femten sekunder å finne svaret selv, synes jeg ærlig talt det er et lite hakk bedre om han klarer å finne det selv, om han da ikke er ute etter videre diskusjon. Men jeg synes i tillegg det er idiotisk å bli sur fordi en bruker ikke klarer å finne svaret, eller heller ikke prøver. Men å forklare ham hvordan han kan finne det selv neste gang, er som sagt det som synes meg mest rett, ettersom det tok ham mer enn femten sekunder å skrive denne posten. Og forumet ville vært mye mindre brukt om alle hadde søkt skikkelig, ja, men det forgår allikevel veldig mye diskusjon her -- mer enn enkle spørsmål, tror jeg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 jeg var faktisk logga inne på forumet for noen andre ting også, så jeg så det som lettere og spørre samtidig. desuten så jeg på hjemme siden dems, men jeg fant ikke noe der ( så kanskje ikke bra nokk etter ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå