Arne Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei, Jeg trenger Java, og derfor prøvte jeg å bytte fra Google Chrome til Firefox. Det viser seg at FF er helt UTROLIG treg, lagger hele tiden, når jeg skriver tekst i tekstbokser, scroller, går i menyer etc. Chrome, som jeg brukte før, er på sin side lynkjapp. Noen som vet hva grunnen kan være, og hva jeg kan gjøre? Jeg kan gjerne bytte nettleser igjen, det viktige er at jeg har Java, sånn at jeg kan bruke BankID. Har mac. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Litt uspesifikt problem som er litt vanskelig å løse, men du kan forsøke å se på denne tråden og se om du får noen tips: https://support.mozilla.org/nb-NO/questions/949565 Ellers fungerer vel både Opera, Safari og mye annet med Java for Mac. Helt utrolig av Google å ikke gi ut en 64 bits versjon. Alternativt kan du jo bruke en nettleser til bank og en til alt annet om du kun bruker Java til bank. Sjekk også om banken og mobiloperatøren din støtter BankID på mobil som både er enklere, mer fleksibelt og slipper å bruke Java. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Er det en nyinstallasjon av Firefox (siden du ellers bruker Chrome)?. Da er det veldig rart. Hadde vært noe annet hvis du tilfeldigvis oppdaget at du hadde Fiorefox 3.6 på Macen. Har du evt. installert noen plugins? Du kan selvsagt prøve med Safari, men det er mye kødd med Safari og Java om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå