Øystein.F. Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Windows-versjonen er lansert, og snart står fleire plattformer for tur. Les hele saken Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Defense of the Ancients. Såh. Da vet jeg 'endelig' hva Dota faktisk betyr. 2 Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Dette blir bare bedre og bedre, et skritt nermare ein verden uten Windows som spillplatform Som ikkje det var nok er det jo også positivt at AMD vil vekk fra DirectX! og at Nvidia har vellfungerande linux driver allerede! Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 En situasjon mindre hvor jeg må boote Windows \o/ 2 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Med tanke på hvor negativ Gabe Newell er til windows 8, så er jeg ikke overrasket over at Valve sine spill blir portet til andre plattformer. Jeg vil nok bli mer overrasket hvis de ikke blir det. Skal Steam bli populær på andre plattformer enn Windows, så må det ha noe/nok å tilby, og da bør Valve sørge for at deres egne spill er kompatible med alle plattformer hvor Steam er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå