mr.stian99 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 hei min far har lagt inn internett sperre på nettet mitt, og jeg lurer på om: hvis jeg kjøper en TP-LINK TL-WN822N (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617287) får jeg en ny ip-adresse, så nett-sperra går bort? jeg hadde en fra før, men den merka far og sperret og nei, jeg trenger ingen filosofi om at jeg skal legge meg kl 9 takk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg tror dette har med at du ikke legger deg klokken ni å gjøre. En ny IP-adresse hjelper lite mot leggetider. 3 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 I CMD: ipconfig /release ipconfig /renew ? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er nok en standard MAC-addresse sperre som er ute og går. Å kjøpe nye adaptere hjelper jo så lenge det er blacklisting av addressene. Nå kan jo din fare oppdage dette, og da er du borked Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Om det er MAC-svartelisting på routeren ute og går er det jo bare å fake MACen på nettverkskortet Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Joda, men faren har jo oppdaget noe lignende tidligere. Det er meget god grunn til at han er på vakt angående dette. Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 min far har lagt inn internett sperre på nettet mitt, Siden det er ditt nett ville jeg bare fjernet den sperren... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Nå regner jeg med at trådstarter er en tenåring som bor hjemme (TS får korrigere meg om jeg tar feil), og hvor det er "familien" sitt nett. Faren er trolig den eneste med tilgang til ruteren. Det er sikkert en grunn til at det er satt sperrer, er TS misfornøyd med disse så får han ta diskusjonen på hjemmebane. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Håper faren til TS finner dette innlegget så vi kan få en reprise på forumet Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Kjøp din egen fiberlinje -> Sperr din far ute Lenke til kommentar
mr.stian99 Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 guys, ja jeg er en tenåring, spiller lol fordetmeste, jeg driter i om at det er feil det at jeg skal ta bort nettsperrra, 15åring som skal legge seg 9 er ikke okey men ja, det er mac sperre, han legger ikke merke til det visst jeg bytterm så hjelper det visst jeg kjøper den tingen ? elr er det en annen gratis måte? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det er gratis å spoofe MAC-adresse på ditt eksisterende nettverkskort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå