mirrormatch Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har et Radeon 9600 Pro kort med 128 MB RAM, d.v.s. 8 brikker. Har fått meg ny kjøleribbe (Icebreq) i dag og med ribba fulgte det med 4 stk. kjøleribber til RAMen oxo. Hvilke brikker burde jeg sette dem på, eller burde jeg bare drite i det?? Har tenkt å planslipe dem og feste med AS lim. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Ingen som har ideer??? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sannsynligvis spiller det ingen rolle hvilke av brikkene du monterer ribbene på. Hvis jeg var deg, ville jeg skaffet meg fire ribber til og kjølt alt minnet på kortet. Lenke til kommentar
felge Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 e den ribben verdt å kjøpe ?? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er pent liten vits og ha ribbe på noen av de 8, de er sansynligvis HELT ! identiske, kjøp 4 kjølere til, og monter alt..... ta gjerne de "høyeste" øverst så de ikke blokker PCI /(hvis de er så høye da ) LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå