JohnELium Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Noen som kan hjelpe? Akutt problem.. Har knukket av jordings kontakten til hovedkorten (Den lille "fjæra" som skal trykke inn mot kabinettet) :oops: Noen folk som kansje kan si meg om dette må fixes umiddelbart? Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei nå har jeg opp gjennom årene satt sammen en del maskiner men jeg kan ikke huske at jeg noengang har sett noe "fjær" / jordings kontakt jeg kan selvfølgelig ta feil men jeg tror ikke det har noe å si mvh Aganon Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei nå har jeg opp gjennom årene satt sammen en del maskiner men jeg kan ikke huske at jeg noengang har sett noe "fjær" / jordings kontakt jeg kan selvfølgelig ta feil men jeg tror ikke det har noe å si Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jøss er dere to over her eneggede tvillinger eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå