AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 I dag merket jeg at det var en liten våt ring i bokseren min rett med penisen. Tenkte jeg bare var litt uheldig og skiftet til en shorts. Lå ut og solte meg og plutselig skjedde det igjen uten at jeg merket noenting! Når jeg tenker meg om kan det være at dette har skjedd tidligere, siden jeg noen ganger er litt fuktig i boksern når jeg våkner (har bare tenkt at det var svette så klart) men det er så rart for jeg merker INGENTING, ikke noe følelse at jeg må tisse eller noe. Det er heller ikke så mye som kommer og det virker som det er helt klart og rent uten at jeg vet hvordan farge det er da, men lukter ingenting! Leste at det kunne være svak -pelvic- musklene, at man burde prøve å holde igjen i 10 sekunder når man pisser og dette gikk helt fint, null problem. Hva skjer? Har jeg bare vært uheldig i dag eller er dette et varig problem? Kan jo ikke leve sånn som dette. Anonym poster: 13d44fffc17e05cfc8ef5d362fcdac67 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Stikk til legen å sjekk deg for klamydia. Da jeg hadde det fikk jeg utflod av og til, som jeg trodde var en lekkasje av en annen sort. Klamydiasjekk er gratis, så du slipper å betale noe for det. samme er behandlingen. Anonym poster: 2e99b98c821f2b3b7680a52afd57f284 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Stikk til legen å sjekk deg for klamydia. Da jeg hadde det fikk jeg utflod av og til, som jeg trodde var en lekkasje av en annen sort. Klamydiasjekk er gratis, så du slipper å betale noe for det. samme er behandlingen. Anonym poster: 2e99b98c821f2b3b7680a52afd57f284 Mistenkte klamydia etter å ha søkt litt selv. Men jeg vet ikke helt når jeg er fått det, kan være at jeg har hatt det en god stund siden utfloden har vært så sjelden. vet du om utfloden varer så lenge man har klamydia? eller er det bare "rett etterpå"? Og hvordan var din utflod, tykk og klissete eller lik min? (ren og tynn) Bestilt time med legen i sta. Anonym poster: 90fd27f6f177da5c68fae3c4a7048324 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Jeg oppdaget det ikke før 3 måneder etterpå.. Endret 10. juli 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Mistenkte klamydia etter å ha søkt litt selv. Men jeg vet ikke helt når jeg er fått det, kan være at jeg har hatt det en god stund siden utfloden har vært så sjelden. vet du om utfloden varer så lenge man har klamydia? eller er det bare "rett etterpå"? Og hvordan var din utflod, tykk og klissete eller lik min? (ren og tynn) Bestilt time med legen i sta. Anonym poster: 90fd27f6f177da5c68fae3c4a7048324 Min utflod begynte som ca samme konsistens som urin, men etterhvert ble det mer som precum, blankt og litt mer sticky, og når det gikk opp for meg at jeg burde dra til legen var det litt betennelsesfarge i det. Har du hatt noe kløe i urinrøret ? Hos meg var det litt kløe/ svie i urinrøret ca der penishodet slutter. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite iaff =) Anonym poster: 2e99b98c821f2b3b7680a52afd57f284 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg oppdaget det ikke før 3 måneder etterpå.. kan være snakk om år...ja jeg vet -_- Min utflod begynte som ca samme konsistens som urin, men etterhvert ble det mer som precum, blankt og litt mer sticky, og når det gikk opp for meg at jeg burde dra til legen var det litt betennelsesfarge i det. Har du hatt noe kløe i urinrøret ? Hos meg var det litt kløe/ svie i urinrøret ca der penishodet slutter. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite iaff =) Anonym poster: 2e99b98c821f2b3b7680a52afd57f284 har aldri hatt noe kløe i urinrøret eller, men er kanskje ofte litt sår på hode. Har bare tenkt at dette er i forbindelse med at jeg onanerer og har vært en del seksuelt aktiv, men det er også små sårt i rolige perioder. Er heller ikke sånn at jeg merker noe OVERHODE når det renner ut, kan gå rundt med det i sikkert flere timer før jeg ser noe. Får se hva legen sier, ""håper""" nesten det er klamydia så jeg får funnet ut av problemer :/ noe som det kan være lurt å spør om hos legen? Hvor lang tid tar det før man får svar på testen? Takkk Anonym poster: 90fd27f6f177da5c68fae3c4a7048324 Anonym poster: 90fd27f6f177da5c68fae3c4a7048324 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Da jeg var inne å sjekket meg, så fikk jeg behandling på dagen, for jeg hadde alle symptomene som skulle til, en til 2 uker etterpå fikk jeg brev i posten om at jeg hadde testet positivt var ganske lettet når jeg fant ut hva det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå