Xarus Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei, det har seg sånn at jeg har en gammel xbox, eller xbox elite er det vell. Den funker bra osv, men er litt stressa i forhold til GTA V om det kommer til å bli laggy på min elite, og at jeg kanskje må kjøpe meg en slim? Hva tror dere? setter pris på svar! mvh Xarus Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 nei, du kan kanskje prøve å få bort litt støv, slette ting fra harddisken osv. GTA 5 hører ikke hjemme på 360 i mitt syn, det er motivert av penger og burde vært på PC. Må selv børste støv av 360'en når det kommer, og sannsynlig kjøpe spillet 2 ganger også, håper det er verdt det. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 nei, du kan kanskje prøve å få bort litt støv, slette ting fra harddisken osv. GTA 5 hører ikke hjemme på 360 i mitt syn, det er motivert av penger og burde vært på PC. Må selv børste støv av 360'en når det kommer, og sannsynlig kjøpe spillet 2 ganger også, håper det er verdt det. jaja vil helst ha det på pc jeg også, hadde hvert 1000 ganger bedre men klarer ikke vente 7 måneder eller mer.. ja, får renske litt da og håpe det blir bedre ; Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ikke verdt å kjøpe en ny slim hvis du har 360 elite iallefall, så lenge du ikke bader i penger. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Laggy? Uhm, det er samme innmaten i alle. Endret 10. juli 2013 av formkake 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Det skal ikke ha noe å si. Du bør ha passe god plass på harddisken riktignok. I alle fall plass til å installere spillet. Det (og oppfylt cache) er sånn ca det eneste som har noe å si for hvor godt spill kjører. Endret 10. juli 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Laggy? Uhm, det er samme innmaten i alle. ja det jeg mener jeg også, men ja er laggy.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hmm. Jeg oppgraderte fra den første X360 (den hvite hvor alle fikk RROD) til den nye som heter slim eller noe, i høst en gang. Jeg syns faktisk jeg fikk bedre ytelse i spill. Mulig det bare er innbillelse. Eller kanskje det var mye støv i den gamle xboxen? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Rens den for støv regelmessig. da får man mye bedre ytelse. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 For et par uker siden hadde jeg Gears of War-maraton med min fetter. Han spilte på sin nye Xbox Slim, mens jeg spilte på en litt eldre utgave, Elite om jeg ikke tar helt feil. Det er ingen tvil om at spillene hadde bedre flyt på Xbox Slim. Overraskende nok var det veldig merkbart, og det skyldes ikke støv i maskinen jeg brukte. Begge boksene var kjølige og fine under hele maratonet. Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Det er jo en forskjell på den første og den siste xboxen i dag, de sitter jo ikke å dytter inn samma driten enda. De har jo gått over til mer kostnads og driftsikre produkter. Et stort hopp blir det neppe, men en liten forbedring blir det jo. Jeg har ikke source her jeg sitter, men ta cdromene som et eks, de har vært en del forskjellige opp gjennom åra på xbox. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) At støv kan påvirke hvordan spille kjører er bare tull. Den kan overopphete og krasje ja, men ikke plutselig bli tregere. Samme gjelder hvilken versjon det er. Det er nøyaktig de samme komponentene i alle. Eneste forskjellen er produksjonmetoden. Det er en revidert utgave i slimen, men det er den samme chipen. Endret 14. juli 2013 av formkake 1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Spiller du fra plate så kan selvfølgelig ting virke litt tregt hvis laseren er full av dritt og/eller plata er slitt. Man bør ALLTID innstallere spillet til harddisken slik at man slipper unødig slitasje av dvd-drevet og bråket fra dvd-drevet når det spinner, gjør man dette så skal man ikke merke noen forskjell på en ny eller gammel xbox 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå