raider000 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg leide et webhotell for å kunne legge wordpress ut på nett for å lære det. Men fant fort ut at det var tungvindt og betale for nettplass når jeg ikke kan programmet og kun skal lære det før jeg begynner å legge ut ting. Er det noen mulighet for å kunne lære det og teste ut kun på localhost? Takk for svar! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Du kan jo registrere et noe.wordpress.com og leke deg gratis der. Ellers kan du sjekke ut WAMP stacken (om den fortsatt finnes. Begynner å bli noen år siden jeg brukte den på Windows) 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 XAMPP finnes i hvertfall. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hva med WordPress.com? Det er både CMS'et og et webhotell på en gang. Lag deg konto der, også er det bare å lese noen bøker, tutorials eller sjekke på youtube. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 XAMPP finnes i hvertfall. Jeg størrer XAMPP har brukt det mye til å sette opp wordpress for å teste lokalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå