Guybrush Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Kan man se DVD-filmer med Windows Media Player som ligger under Windows XP ? Hva med region-sprerringene? Mvh Guybrush Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Ja, det kan man. Dog WMA er ikke det beste avspillingsprogrammet der ute, PowerDVD og WinDVD er vel kanskje de mest kjente. For min egen del har jeg finni at WinDVD er det programmet som spiller best av (god codec!) og som klarer alle mulige forskjellige DVD'er, selv med sære menyløsninger osv. Når det gjelder region-greiene så vil WMA spille automatisk av uten engang å spørre deg, hvis spilleren din er "ulåst", hvis den ikke er det, vil WMA spille av forskjellige DVD'er til du har brukt opp de 5 skiftevalga du har før spilleren låser seg på en bestemt region. Det aller enkleste du kan gjøre er å finne cracka firmware til DVD-rom'en din på nettet, flashe den og dermed ha ubegrensa med sonevalg og bruke WMA som din DVD-avspiller. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Har du en side eller noe med cracket firmware til Pioneer 106s? utrolig irriterende når den låser seg.. Lenke til kommentar
lamer Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Last ned DVD Genie fra denne siden: http://www.inmatrix.com/files/dvdgenie_download.html Med dette programmet kan du velge hvilken som helst sone uten å flashe DVD-spilleren din. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Errrhh...DVD Genie er et flott program, dog, jeg måtte flashe min Pioneer 106s...DVD Genie gjør sonehåndteringa enklere, det "fjerner" eller "lurer" ikke eventuell sonebeskyttelse som DVD-ROM'en måtte ha.. Anyway, god cracka firmware til Pioneer 106s (og mange andre DVD-ROM'er) finnes her: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firm...rmware/news.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå