Øystein.F. Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Vakkert og sjarmerande eventyrspel som let deg samarbeide med deg sjølv. Les hele saken Lenke til kommentar
chilinutt Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Interessant, men siden jeg ikke er fan av 360-kontrollen så blir det vel ikke til at jeg kjøper dette. Spesielt når man må bruke begge stikkene for styre, da stikkene er forskjellig plassert på hver sin side. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Sjarmerende La oss håpe på en PS3 utgave! Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Interessant, men siden jeg ikke er fan av 360-kontrollen så blir det vel ikke til at jeg kjøper dette. Spesielt når man må bruke begge stikkene for styre, da stikkene er forskjellig plassert på hver sin side. ok Lenke til kommentar
Wrathface Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 "Vakkert og sjarmerande eventyrspel som let deg samarbeide med deg sjølv." høhø http://bit.ly/1dl1Xek picute related Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nynorsk, did not read. Tosk. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå