ehauger Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Serveball vil at du skal kunne kaste kameraet ditt overalt. Denne dingsen tar bilder i lufta Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hadde vært morsomt å se dette i bruk i sportsammenhenger! Ansiktsuttrykket på en amerikansk fotballspiller close up når han mottar ballen vell vitende om at det står to digre karer i bakgrunnen klare til å presse ham ned i gjørma 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ser egentlig ikke helt bruksområdet jeg. Virker veldig tungvindt hele greia. De løsningene som allerede finnes idag til det bruket fungerer bedre. Tenker da spesielt på RC helikopter\droner etc. Kaste ned en slik ball ned i en brønn til "rescue" tror jeg ikke er så godt for dyret\personen som er i bunnen, men men. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Kaste ned en slik ball ned i en brønn til "rescue" tror jeg ikke er så godt for dyret\personen som er i bunnen, men men. Det jeg også tenkte på.. Hvor mange dyr gikk med for å lage en video med et kattedyr som ser inn i kameraet Lenke til kommentar
AnubisNor Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Når jeg så overskrift + bilde, tenkte jeg bare på de "Kino" kameraene i Stargate Universe. Morsomt! Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Minner litt om de "ballene" han ene karen kaster opp i lufta for å scanne romskipet i Prometheus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg