Dufen Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Den posten beskrives best slik... 5 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Subsonic, standard, highspeed er like dødelige alle sammen. Vi skyter kråker med .22LR subsonic og vi har enda ikke høre de klage https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wink.png Hva er egentlig poenget med å skyte kråker? Overlevelsestrening ute i skauen? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Predatorkontroll. Nedskyting av rev, kråker, skjære og ravn er med på å øke bestanden av matvilt der vi jakter. 1 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Predatorkontroll. Nedskyting av rev, kråker, skjære og ravn er med på å øke bestanden av matvilt der vi jakter. Ok. Personlig har jeg ikke noe problem med å dele av skogens grøde med andre skapninger. Men jeg antar det har noe med verdisyn å gjøre. Die menschen über alles! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Mnjaaaa... Her jeg bor er det så mye rev at skabben tar den nå. Det er grusomt å se på, de dør sakta av det. Kråka er så glupsk at det går på bekostning av andre arter. Det vil vi ikke ha noe av. Etter at vi begynte med hard jakt på rovvilt er det kommet til hare. Det har det vært meget lite av før. Lenke til kommentar
Åskarsavage Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Hehe prøv så fortell om det gikk etterpå, hører vi ikke noe fra deg så er vel svaretat ja, d går an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå