_JustinTime Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hei! Er det noe som har erfaring med om pennespisser fra Intuos4-pennen (KP-501E) passer i en penn beregnet for Intuos3? Pennen jeg har er av typen ZP-501E (Grip pen). Ser ut til at utvalget er større / eksisterende for Intuos4-typen. Hvor kjøper dere ekstra spisser til pennene deres? Skulle gjerne hatt noen filt-typer som passer til ZP-501E-pennen, men finner lite utvalg på det norske nettmarkedet. Bestiller gjerne fra utlandet også så lenge portoen er akseptabel. På forhånd, mange takk! Lenke til kommentar
_JustinTime Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 Hei! Er det noe som har erfaring med om pennespisser fra Intuos4-pennen (KP-501E) passer i en penn beregnet for Intuos3? Pennen jeg har er av typen ZP-501E (Grip pen). Ser ut til at utvalget er større / eksisterende for Intuos4-typen. Hvor kjøper dere ekstra spisser til pennene deres? Skulle gjerne hatt noen filt-typer som passer til ZP-501E-pennen, men finner lite utvalg på det norske nettmarkedet. Bestiller gjerne fra utlandet også så lenge portoen er akseptabel. På forhånd, mange takk! Hvis det skulle finnes noen andre i Kongeriket som kan ha interesse for noe så usexy som trådstarter (meg) spør om, så er svaret her "Dear Mister, thank you for your message. Standard nibs (ref. PSI-A007) do fit to the Intuos3 pens. Here is the direct link to acquire some: http://eu.shop.wacom.eu/accessories/cintiq-21ux-dtz-2100/standard-nibs/130?c=70356&sFromAccessoryListing=true&sAccessoryID=&sModel=70356 Intuos4 nibs are supposed to match to Intuos3 pens as well. I would suggest to place your order through our eStore website. http://eu.shop.wacom.eu/Accessory Have a pleasant day. With Kind Regards, Fabien Vidal Wacom Technical Support" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå