fflex Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 750W holder i lange baner, selv med ekstrem overklokking. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Okidoki! Da er dette det jeg nok ender på! Ble 2-3k lavere enn hva jeg faktisk forventet at det skulle bli. 15600kr var jo nesten billig! Men får se litt igjennom helga, komplett har jo sin Super Weekend. Hvor blant annet en av disse frame-kabinettene er på 56% tilbud - 1000kr. Men hardware er nok spikret med mindre det blir noe enormt bra tilbud over helga! Takker til alle som har vært med å hjulpet sålangt, og jeg vil markere dette som løst i det ting bestilles! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har du NAS hjemme? Eller er SSDen stor nok for dine behov? Personlig ville jeg ventet på MSI 780 Lightning edition, men Asus sitt er like bra Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2013 Har du NAS hjemme? Eller er SSDen stor nok for dine behov? Personlig ville jeg ventet på MSI 780 Lightning edition, men Asus sitt er like bra SSD'n er stor nok for mine behov. Har en 2TB HDD'n liggende Ingen planer om å vente til midten av August (tidligst) med dette. Derimot så har jeg byttet skjermkort til MSI 'gaming', etter tips fra techPowerUp. Har også byttet til fra 840 til 840PRO og endret vannkjøling på tips fra den siden (og at Cooler Master Seidon 240M er på tilbud hos komplett atm) Så det var ikke så spikret som jeg trodde, men endringene har senket prisen med til 15300kr. Med litt flaks med komplett så ender jeg kanskje under 15k. Det hadde jeg ikke trodd Må sjonglere litt med tips, triks, pruting og slikt. Tror jeg blir fornøyd til slutt jeg Lenke til kommentar
Thomas Bjarne Hestvik Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ser at In-Win H frame'n har 56% av slag på komplett nå, hvis du kanskje foretrekket den, men ikke prisen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Ser at In-Win H frame'n har 56% av slag på komplett nå, hvis du kanskje foretrekket den, men ikke prisen. Nah, leste en review av den på hexus, og slo fra meg den Så den var på tilbud jeg også, men neh. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Fant ikke valget, men denne kan hukes av som løst Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Du må selv huke av som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå