Woltox Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Halloen, jeg lurer på om flere har problemet med Alt+Tab kræsjer spillene jeg spiller, googlet litt og ser flere har problemet. Noen som har en løsning som lar meg tabbe ut av spill? Lenke til kommentar
laban555 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Når jeg skal ut av spill så må jeg holde nede alt knappen i noen sekunder etter tab. ellers virker det ikke i win 8 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har et par problemer med min Win8. -Får ikke skiftet passord, hvordan gjør jeg dette? Har sett på guider på dette men var ikke likt som min Windows. -Maskin går i dvale eller blir utilgjengelig når den står standby. Kan ikke vekkes og må slås av med 4 sekunder på av-knappen. Reset funker heller ikke. -Power Options er Unavailable. Hvordan få dette vist? For ordens skyld er det snakk om en stasjonær. Er ganske så fornøyd med 8 men disse tingene irriterer. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Har et par problemer med min Win8. -Får ikke skiftet passord, hvordan gjør jeg dette? Har sett på guider på dette men var ikke likt som min Windows. -Maskin går i dvale eller blir utilgjengelig når den står standby. Kan ikke vekkes og må slås av med 4 sekunder på av-knappen. Reset funker heller ikke. -Power Options er Unavailable. Hvordan få dette vist? For ordens skyld er det snakk om en stasjonær. Er ganske så fornøyd med 8 men disse tingene irriterer. 1. Mus ned til høyre -> Instillinger -> Helt neders Endre PC Instillinger ->Brukere -> Endre passord 2. ? 3. Mus ned til høyre hjørne -> Instillinger -> Helt nederst Strøm(av/på knapp) -> Slå av / Restart / Hvilemodus (Missforsto jeg dette spørsmålet eller?) Endret 19. juli 2013 av Woltox Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 1. Her kommer jeg til en screen med ti valg til venstre, men ingen omhandler passord. 2. Hvis maskin står på uten at noe er aktivt eller blir lastet ned, går den i en modus der det ikke går an å "vekke" den igjen. Maskinen går, men får ikke opp bilde igjen før den er slått av med knappen i 4 sekunder og så startet på nytt igjen. 3. Når jeg går inn på Control Panel - Power Options. Står det at "Your power plan information isn`t available. Why can`t Windows retrieve this information?" Hvis jeg lager en ny power plan står det bare: "WIndows can`t save some of your changes to this plans power settings". Virker som jeg mangler noen rettigheter her, hvordan får jeg gitt meg selv større rettigheter? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvordan type windows 8 er det, samt er det lovelig verson? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hei! Åssen setter man opp mailen i mail-appen hvis man ikke har verken hotmail eller gmail osv? Da må jeg taste inn sånne servere osv. Har ikke peiling på hva jeg skal skrive.. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har et par problemer med min Win8. -Får ikke skiftet passord, hvordan gjør jeg dette? Har sett på guider på dette men var ikke likt som min Windows. -Maskin går i dvale eller blir utilgjengelig når den står standby. Kan ikke vekkes og må slås av med 4 sekunder på av-knappen. Reset funker heller ikke. -Power Options er Unavailable. Hvordan få dette vist? For ordens skyld er det snakk om en stasjonær. Er ganske så fornøyd med 8 men disse tingene irriterer. CTRL - Alt - Delete change password Hei! Åssen setter man opp mailen i mail-appen hvis man ikke har verken hotmail eller gmail osv? Da må jeg taste inn sånne servere osv. Har ikke peiling på hva jeg skal skrive.. Google mail leverandøren din etter smtp og imap innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå