Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Windows 8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et par problemer med min Win8.

-Får ikke skiftet passord, hvordan gjør jeg dette? Har sett på guider på dette men var ikke likt som min Windows.

-Maskin går i dvale eller blir utilgjengelig når den står standby. Kan ikke vekkes og må slås av med 4 sekunder på av-knappen. Reset funker heller ikke.

-Power Options er Unavailable. Hvordan få dette vist?

For ordens skyld er det snakk om en stasjonær. Er ganske så fornøyd med 8 men disse tingene irriterer.

Lenke til kommentar

-Får ikke skiftet passord, hvordan gjør jeg dette? Har sett på guider på dette men var ikke likt som min Windows.

-Maskin går i dvale eller blir utilgjengelig når den står standby. Kan ikke vekkes og må slås av med 4 sekunder på av-knappen. Reset funker heller ikke.

For ordens skyld er det snakk om en stasjonær. Er ganske så fornøyd med 8 men disse tingene irriterer.

1. Mus ned til høyre -> Instillinger -> Helt neders Endre PC Instillinger ->Brukere -> Endre passord

2. ?

3. Mus ned til høyre hjørne -> Instillinger -> Helt nederst Strøm(av/på knapp) -> Slå av / Restart / Hvilemodus (Missforsto jeg dette spørsmålet eller?)

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

1. Her kommer jeg til en screen med ti valg til venstre, men ingen omhandler passord.

2. Hvis maskin står på uten at noe er aktivt eller blir lastet ned, går den i en modus der det ikke går an å "vekke" den igjen. Maskinen går, men får ikke opp bilde igjen før den er slått av med knappen i 4 sekunder og så startet på nytt igjen.

3. Når jeg går inn på Control Panel - Power Options. Står det at "Your power plan information isn`t available. Why can`t Windows retrieve this information?"

Hvis jeg lager en ny power plan står det bare: "WIndows can`t save some of your changes to this plans power settings".

Virker som jeg mangler noen rettigheter her, hvordan får jeg gitt meg selv større rettigheter?

Lenke til kommentar

CTRL - Alt - Delete change password

Hei! Åssen setter man opp mailen i mail-appen hvis man ikke har verken hotmail eller gmail osv? Da må jeg taste inn sånne servere osv. Har ikke peiling på hva jeg skal skrive..

Google mail leverandøren din etter smtp og imap innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...