Mikael89 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har laget ny nettside til www.logomesteren.no, hva syntes dere? Er det noe som bør endres? Lenke til kommentar
Gjest medlem-320416 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Perfekt. Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 thanks, men ønsker fortsatt innspill på hva som kan gjøres enda bedre. Skal legge inn tilbakemeldinger fra kunder etterhvert bla.. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg synes siden er litt "grå", den er i mine øyne kanskje litt for lineær og blir derfor kjedelig etter min smak. Den er ikke som jeg kunne se mobilvennlig, og mtp at majoriteten vil være av mobile enheter villle jeg sett på det. Du har en rekke lenker til artikler nederst på siden som leseren blir invitert til å lese, likte veldig godt hvordan det ser ut og funksjonaliteten. ligger det noen cms bak? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ville hatt en kortere vei til portifolioen din, klikker jeg på den lille "hvorfor" får jeg en wall of text med bl.a. det litt ironiske utsagnet "Et bilde sier mer enn tusen ord" , for å se selve portifolioen må jeg trykke den lille "om oss" og så klare å treffe den lille pilen for å bla mellom bildene. Dette er jo selve produktet ditt, noe du burde fronte mer enn random links til Pinterest osv. på forsiden. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Pent! Men siden du spør om ting som kunne vært bedre, så syns jeg at på bunnen av siden blir det fort mange ting på en gang, kanskje disse burde gjøres enda mer minimalistisk for å fremstå som litt mer ryddig, kanskje bare ett filter som gjør at alle ruter får samme farge til du eventuelt holder musen over ett element. white/gray filter med vignett eller noe i den duren? Lenke til kommentar
process Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Enig i at det er litt rotete i bunn. Savner også eksempler på arbeid som er utført av logomesteren.com. Er logoene på 'om oss' siden faktisk arbeid utført av logomesteren.com eller bare eksempler på logoer dere synes er gode? Dette bør komme klarere fram. Lenke til kommentar
bloodbank Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) - Bakgrunnen på den store headeren din "Har din bedrift.." er grumsete og bør være ensfarget, da teksten og bakgrunnen lager litt for mye kaos for øynene.- Menyen øverst til høyre "Hjem, om oss" etc bør ha en større font og stå på linje med teksten på logoen din.- "Bestill" knappene dine ser "billige" ut, de bør følge det flate designet du har etablert øverst på siden.- I tillegg så blander du gradient og flate bakgrunner på headerene på pakkebestillinger, disse bør være like.- Nederst del på "tintup" postene har en farge som ikke blir brukt ellers på siden og skaper en negativ effekt for leserene, man mister litt følelsen av helhet. I tillegg bør logoen din være i .PNG format, slik at du får bort det hvite området rundt, da blander logoen og bakgrunnen seg bedre sammen. - Fonten du bruker er litt dårlig på å skille bold fra vanlig normal tekst, teksten blir litt grøtete i uttrykket og du kunne fått en god effekt av å bruke f.eks. google sine gratis fonter på siden din. (http://www.google.com/fonts/)Småpirk:"Vi mener en suksessfull logo skal:" denne listen bør ha punktum bak hvert tall, f.eks. 1. 2. 3. 4. etc.Ellers har du en bra layout og et godt utgangspunkt. Endret 13. november 2013 av bloodbank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå