Marinius Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hei Vi har nylig kjøpt et brukt kasseapparat til jobben (Bortelid Skisenter), der vi skal ha kasseapparatet til bruk i kafè'en. Kasseapparatet er et Quorion CR 1240. Problemet vi har nå er at vi ikke klarer å fjerne innstillingene til tidligere eier. Vi har manualen, men kommer fortsatt ingen vei. X antall Google søk har heller ikke gitt noe fremgang. Mer spesifikk skal vi fjerne de tidligere ferdige etikettene (kaffe, 20 kr - Te, 15 kr osv) og erstatte de med våre egne menyer. Er det noen som har erfaring med dette eller skjønner noe mer enn oss på manualen? (legger ved manualen som PDF) Takker på forhånd og håper på hjelp! Mvh Nikolai Kasseaperat Bortelid.pdf Lenke til kommentar
DCG Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Jeg så kjapt over manualen, for meg ser det ut som at du må sette apperatet i "Programming Mode", deretter må du følge punkt 7.2. Om jeg leser det riktig kan du da sette PLU koder, priser og beskrivelser, samt knytte PLU til egen knapp. Edit: Det skal visst holde å sette bare "Manager Mode" om du følger 7.2 Endret 10. juli 2013 av DCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå