fotballSpillerenCharlotte Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 vet ikke om dette forumet passer inn her, men jaja. går det an å gjøre noe sånn at man slutter å vokse (i høyden). Jeg er 164 og føler meg høy, jeg vil ikke bli høyere. når er man ferdig vokst i høyden? moren min er 169 det samme er min bestemor. Bestemor fortalte at hun var 169 når hun var 14, tror mamma var det samme. min far er 180. jeg er 16 år nå. (vis dette har noe å si) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dette er noe du tar med fastlegen din, det finnes hormoninnsprøytning for å hemme vekst, men det brukes kun i sjeldne tilfeller såvidt jeg vet. Det er ikke et handicap om du blir 175 f.eks, men dersom du skulle forventes å nå 210 vil det være mer aktuelt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Bivirkningene er såpass store at det ikke er verdt det. Du kan gjerne krangle med genene dine men de har en tendes til å være ganske sta og egenrådig. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 164 er ikke så veldig høyt spør du meg. haha Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Siden du er jente er sjansen stor for at du snart stopper, så ikke bekymre deg. Du er fortsatt ansett som lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå